تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

بازیگوشی های تسنیم تا پایان شش ماهگی

1391/7/20 15:51
نویسنده : مامان و بابا
451 بازدید
اشتراک گذاری

b1

اولین روزهایی که یاد گرفته بودی خودت را بکشونی رو زمین ولی عقبی میرفتی. رفته بودی پشت تختت و خیلی خوشت اومده بود.

niniweblog.com

b2

 

b3

علاقه زیادت به زیر مبل و صندلیزبان

niniweblog.com

b4

یه جای خوب پیدا کردی که دستت را بگیری و تلاش کنی بایستی: میز تلویزیوننیشخند

niniweblog.com

b5

دیدی رفتم تو اتاق از زیر میزها اومده بودی دنبالم. مسیر به این سختی را چرا انتخاب کردی؟؟؟سوال

niniweblog.com

b6

b7

چهاردست و پا میای دنبالم تو آشپزخونه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان تسنیم سادات
20 مهر 91 19:42
سلام مامانی جون رفتی سر کار...؟؟؟
دخمل ناززززز... جوجه اون زیر چی کار می کنی....؟؟؟؟


شنبه میرم ان شاالله
مامان حانیه
20 مهر 91 23:50
ای جونم
مامانی
21 مهر 91 7:50
ای جانمممممممم خدا این دخمل نازتو حفط کنه ایشالا مامانی بروزم
مامی امیرحسین
21 مهر 91 15:32
چقده قشنگه دیگه باید مواظبش باشین نره یه جا مخفی بشه. چه اره های سختی را هم انتخاب میکنه! راستی این پست رمز داشت یا من توهم زدم؟! یه دفعه اومدم به نظرم رمز داشت.
مامی امیرحسین
22 مهر 91 19:28
سلام خانوم خوبی می خوام با یه مامان جدید آشنات کنم. دنبال یه متخصص نازایی خوب میگرده. من دکتر نبوی بیمارستان صارم و حنطوش زاده را معرفی کردم. شما هم که دستت تو کاره و دکترهارو میشناسی یه سر بهش بزن راهنماییش کن. البته من آدرس وبلاگتو دادم که بیاد.بی اجازه!! http://www.amirabas91.niniweblog.com/
سمان مامان آرشیدا
24 مهر 91 0:52
عزیزم خدا رو شکر که در نبود مامانی اذیت نشده. چه شیطون شده عسل خاله. میخورمت خواستنی.
مامانی
27 مهر 91 23:42
سلام خانومی خوبی عزیزم طه و من بروز شدیم منتظریم
مامانی
30 مهر 91 7:13
سلام عزیزم خوبی؟ طه کوچولوم 8 ماهه شد بروزم منتطرتم
زری مامان مهدیار
6 آبان 91 8:16
عزیزم چقدر نازه ماشالا خدا حفظش کنه براتون