تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

خانوم کوچولوی شش ماهه خانه ما

1391/7/18 15:27
نویسنده : مامان و بابا
405 بازدید
اشتراک گذاری

 

شش ماهه

نیم سالگی ات مبارک دختر گل مامان و بابابغلماچ

چقدر زود این شش ماه گذشت. خدا را بسیار شاکریم برای رحمتی که به ما ارزانی داشت و برای تک تک لحظاتی که با تو در این شش ماه داشتیم...

پ.ن: دیشب اولین عروسی زندگی ات را رفتی. دو تا از همکارای بابا باهم ازدواج کردن. خوشبخت بشن و خدا یه نی نی گل مثل شما بهشون بده(البته مثل گل دخترم پیدا نمیشه)

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بابا صدرا بعد از چند وقت اینو تو comment های وبلاگت نوشته. دلم نیومد نذارمش تو پست شش ماهگی ات

میدونی بابایی چقدر منتظر بودم این روزا رو ببینم!!!
داغونم بابایی چند روزه بغلت که میکنم سفیدی زیر گلوت بیشتر تو چشمم میزنه!!!!!!!وقتایی که داری گریه میکنی تا صدات میکنم و یا بغلت میکنم وسط گریه یه هو می خندی گلم!!!دلم پر میکشه!!!خدایا حسین عزیزت چه امتحانی رو پس داده؟؟؟
خدایا به آبروی شش ماهه ی عزیز عالم ،همه مارو خجالت زده خود شش ماهه قرار نده!!!!الآنا شش ماهه نزدیکه مکه رسیده و محرم در راه است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابای تسنیم خانم
18 مهر 91 13:13
میدونی بابایی چقدر منتظر بودم این روزا رو ببینم!!! داغونم بابایی چند روزه بغلت که میکنم سفیدی زیر گلوت بیشتر تو چشمم میزنه!!!!!!!وقتایی که داری گریه میکنی تا صدات میکنم و یا بغلت میکنم وسط گریه یه هو می خندی گلم!!!دلم پر میکشه!!!خدایا حسین عزیزت چه امتحانی رو پس داده؟؟؟ خدایا به آبروی شش ماهه ی عزیز عالم ،همه مارو خجالت زده خود شش ماه قرار نده!!!!الآنا شش ماه نزدیکه مکه رسیده و محرم در راه است
سمان مامان آرشیدا
18 مهر 91 14:46
نیم سالگیت مبارک عسل خانم.= منم همین احساس رو به تسنیم عزیز دارم. خیلی دوسش دارم. حتی کاراش و زبر و زرنگیش هم مثل آرشیداست. قربون جفتشون.
زهرا
18 مهر 91 19:16
چه نگاه معصومانه ای رو ثبت کردی مامان تسنیم جان... شش ماهگی مبارک سلام بر طفل شش ماهه ی کربلا
Man & Ma
18 مهر 91 19:44
░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ _░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ تولد حامد جونمه , آپ کردم زود خودتو برسون و تبربک هم فراموش نشه . اینم وبلاگ نی نی جونمون www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
بابای امیرحسین
18 مهر 91 23:48
پسریکماهه من الن تو بغلمه شیر خورده ارام خوابه صدای نفس های تند تندش به گوشم میرسه صورت سفید و معصومشو نگاه میکنم چشمم به روزشمار وبلاگتون میفته الان یه چندتا نق تو خواب زد... بند دلم پاره میشه حالم گرفته میشه
الهام مامان آوینا
19 مهر 91 12:14
عزیز دلم پایان شش ماهگیت مبارک. بیشتر از همه کانت پدرت تحت تاثیرم قرار داد. خدایا هیچ بچه ای رو سایه پدر و مادرش را از سرش کم نکن و عاقبت بخیر کن و پدر و مادرش را سرمنده نکن در مقابل مسیولیت هایی که بر عهده است در قبال فرزندش الهی امین....
الهام مامان آوینا
19 مهر 91 12:16
انقدر کامنت پدرت تحت تاثیرم قرار داد یادم رفت بگم رویش موهات هم مبااارکه عزیزم......امیدوارم عروس و داماد هم خوشبخت بشن....


مرسی خاله الهام جون
sara
19 مهر 91 20:20
salam
ame jooni tavalode nim salegit mobarak ishala bashim o tavalode nim gharnit ro behet tabrik begim!!!!!!!!
bbbbbbbbbbbbbbooooooooooooooooooossssssssssssssssss


مرسی عمه(خاله)جون
من که نفهمیدم شما بالاخره عمه منی یا خاله ام؟؟؟
sara
19 مهر 91 20:21
rasti in az tarafe man o amu ali bud amu ali ham bus mifreste
مامانی
19 مهر 91 23:13
مبارکهههههههههههههههه