تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

امید دل مامان و بابا

اذن دخول حرم تو يا ابوالفضله

1391/7/7 14:40
نویسنده : مامان و بابا
3,453 بازدید
اشتراک گذاری

اذن دخول حرم تو يا ابوالفضله!!! دست عطا و کرم تو با ابوالفضله!!

کبوتر گنبد طلاتم….. هوايي اون صحن و سراتم….. با اين جون ناقابلم نذر چشماتم.

دار و ندارم يا علي ابن موسي الرضا!!…….. باغ و بهارم يا علی ابن موسي الرضا!!…… چي مي شه که وقتي که چشام بسته ميشه روي دامن تو سر بذارم يا امام رضا !!! يا امام رضا!!

اذن دخول حرم تو يا ابوالفضله!!! اذن دخول حرم تو يا ابوالفضله!! دست عطا و کرم تو با ابوالفضله!! دست عطا و کرم تو با ابوالفضله!!!

توي اين دور و زمونه , دل من خونه عشقه و عشقه رضا صاحب خونه, به جز از آتش مهر آقامون داره بهونه , شب و روز از مستي مي خونه , نماز منی يا علي ابن موسي الرضا!! نياز منی يا علي ابن موسي الرضا!! در دلم با کي بگم ؟!! تو قبله راز مني يا امام رضا!!! يا امام رضا!!

اذن دخول حرم تو يا ابوالفضله!!دست عطا و کرم تو با ابوالفضله!!!

يادم مياد بچه بودم تا مي اومدم تو حرمت , مادرم دست منو رها مي کرد , دلمو با نگاهت آشنا مي کرد , به گنبدت نگاه مي کرد, قطره اشکي مي چکيد از گوشه چشم مادرم , زير لب مي گفت : آقا تاج سرم!! که کنيز تو دخترم . غلام تو اين پسرم . يادم مياد بچه بودم تا مي اومدم تو حرمت , همه مردم شاه و گدا , مرد و زن و پير و جوون , از همه جا از همه رنگ , زير لب ها شور و نوا , ذکر همه يا امام رضا !!! يا امام رضا!!!

صفاي دلم يا علي ابن موسي الرضا!! شفاي دلم يا علي ابن موسي الرضا!! به خداي خالق عشقت که تويي خداي دلم يا امام رضا !!! يا امام رضا!!

صدايي امشب تو گوشم زمزمه داره , حرم قشنگ آقامون از زائرش همهمه داره , ترانه عشق دل من بوي گل فاطمه داره . کيه دلم بسته به يک زلف سياهش ؟ آقا امام رضا!! کيه نفسام در گرو گوشه نگاهش ؟ آقا امام رضا!! کيه که شدم کشته تير مژه هاش ؟ آقا امام رضا!! کيه سرم رو مي ذارم روي پاهاش ؟ يا امام رضا!!! کيه که روزيم رو دارم از حب و ولاش ؟ آقا امام رضا!!!

کبوتر گنبد طلاتم … کبوتر گنبد طلاتم….. هوايي اون صحن و سراتم ….. هوايي اون صحن و سراتم….. با اين جون ناقابلم نذر چشماتم.

اذن دخول حرم تو يا ابوالفضله!!! اذن دخول حرم تو يا ابوالفضله!! دست عطا و کرم تو با ابوالفضله!! دست عطا و کرم تو با ابوالفضله!!!

 

ای امام رئوف به حق عموی عزیزتان، هدایتگر دختر عزیزمان در تمامی مسیر زندگیش باش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حانیه
7 مهر 91 15:30
ان شاالله
زهرا
8 مهر 91 11:55
عید تسنیم جون گل مبارک باشه. انشاا... همیشه زیر سایه ی رحمت امام رئوف باشه
الهام مامان آوینا
8 مهر 91 16:05
السلام علیک یا امام رضا (ع) ...
بابای امیرحسین
8 مهر 91 23:33
انشالله. کی بهتر از تسنیم خانوم! جالبه تو محیط مجازی یه اشتراکات جالبی پیدا میشه! مثل مشهد دانشجویی با نهاد! زندگی دانشجویی! مطلبی که امشب تو وبلاگ امیرحسین گذاشتیم به حال و هوای مطلب شما نزدیکه!البته من اینطور حس می کنم. بد نیست ببینین! ما فدای دستان حضرت عباس
مریم مامان عسل
9 مهر 91 22:32
ماشالله خدا نگهدار این دختر ناز باشه زیر سایه ی آقا امام رضا. مامانی ممنون بخاطر راهنمایی برای آتلیه. منم تعریف روناک رو خیلی شنیدم. حتما میبرمش همونجا. فقط فکر میکنم قیمتاش خیلی بالاست اینطور نیست؟