تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

روز پزشک

1391/6/5 0:20
نویسنده : مامان و بابا
463 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با دو روزی تاخیر رفتم بیمارستانمون هم برم این دستم که دو ماهی است درد داره را نشون یکی از دکتر های ارتوپدمون بدم و هم روز پزشک را به دکتر گلم تبریک بگم. چند روز پیش رفته بودم شهر کتاب و یکی از این مجسمه های مادر که کار دسته را با یه کارت پستال برای دکترم خریدم. امروز قبل از رفتن هم یکی از عکساش که تو یکی از آتلیه های خوب مشهد گرفته بودیم گذاشتم توی کارت. وقتی بهش دادم کلی خوشحال شد و چند بار ازم به خاطر عکس تشکر کردقلب. کلی هم دعوام کرد که چرا دختر گلت را نیاوردی ببینمسوال

خودم که خیلی راضی بودم از انتخابم هم مجسمه مادر و هم گذاشتن عکس توی کارت پستال. احساس میکنم کسی که اینقدر عاشقانه کارش را انجام میده خیلی خوشحال میشه از نی نی هایی که بدنیا میاره عکس داشته باشه و بزرگ شدنشونو ببینه...

 دکتر محمدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
6 شهریور 91 13:36
خیلی کار قشنگی کردین...