تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

آخرین روزهای 5 ماهگی

1391/6/16 13:02
نویسنده : مامان و بابا
517 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه رفته بودیم دکتر دخملم برای راهنمایی ادامه غذاهاش. فرنی که دو سه هفته ای میشه شروع کرده به خوردنش. خانم دکتر هم که مثل همیشه از دیدنش کلی ذوق کرد. وقتی هم که داشت قلب و گوشش را چک میکرد که برنامه ای داشتیم من با یه دست سرش و با یه دست دستش را نگه داشته بودم و دکتر هم به سختی تلاش میکرد چکش کنه. دختری هم با اون یکی دستش گوشی پزشکی دکتر را میکشید. کلی از دستش خندیدیمنیشخند

همینطور که دکتر داشت چکش میکرد، سر حرف باز شد. آخه من و دکتر یه جورایی همکاریم( مهندس تجهیزات پزشکی بیمارستانی که دکتر رییس گروه اطفالشه هستم) بهم گفت میخوای بذاریش و بیای سر کار؟؟؟ گفتم که خوب بله....افسوسیه نگاهی بهم کرد و گفت خدا لعنت کنه اون کسی که برای اولین بار گفت زنها باید کار کنن!!! مامان بزرگ تسنیم هم که باهامون بود گفت آره بچه زیر یک سال واقعا به مادر احتیاج داره...دکتر: دختر من 16 سالشه و هنوز هم تو همه کاراش به من محتاجه...

پ.ن 1: دکتر عضو هیات علمی دانشگاه و کلی شاگرد داره و رییس گروه نوزادان و اطفال بیمارستان که دومین NICU بزرگ کشور را داره

پ.ن2 :وزن تسنیم یک هفته قبل از 5 ماهگی 7560 بود. قد هم دکتر گفت چون یه فاکتور استرس زابرای مادره هر دو ماه یکبار چک میشن(قد 4 ماه و یک هفتگی  64cmو دور سر 42)

پ.ن3: غذاهای جدید: حریره بادام و سرلاک برنج. بعد از یک هفته سوپ ماهیچه با برنج و پیاز. قطره آهن هم اون موقع شروع میشه

پ.ن4: دیشب رفته بودیم پارک. با صدرا صحبت میکردیم. کلی نارحت بودم از اینکه فقط یک ماه دیگه مونده تا تموم شدن این باهم بودن دونفره من و تسنیم

پ.ن5: محمد علی عزیزم جدیدترین دوست تسنیم 12 شهریور بدنیا اومد. پسر زهرا یکی ازقدیمی ترین دوستانم. مبارکت باشه عزیزمقلب

5ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانی
16 شهریور 91 12:10
Man & Ma
16 شهریور 91 12:14
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ زود بیا آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . اینم وبلاگ نی نی جونمون www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مامان تسنیم سادات
16 شهریور 91 14:11
آخی.... خدا صبر بده به مادر و دختر... خیلی سخته... دوری اونم توی این سن... ولی عادت میکنین..
مامان تسنیم سادات
16 شهریور 91 14:15
راستی مامانی یه چیزی رو میخواستم در مورد تسنیم خانمی بگم تسنیم من هم خیلی کم مو بود من ار 4 ماهگی به سرش روغن بادام شیرین زدم حدود 20 دقیقه تا نیم ساعت قبل از حمام بعد سرش رو میشستم خیلی زود موهاش در اومد اگه شما هم بخواین زود تر موهای تسنیم در بیاد میتونید این کار رو بکنید (یک تجربه)
ممنون
مامان پانی
16 شهریور 91 22:51
سلام خانمی مرسی که به وبلاگ ما سر زدی دخملیت خیلی نازه خدا حفظش کنه پانیا میخواد با دخترت دوست بشه واسه همین شما رو لینک میکنم 2-یه سوال ازتون دارم اینه که به تسنیم جون فرنی یا حریره بادام میدهی؟3-یه زحمتی واستون داشتم اگه میشه به پانیا تو مسابقه نی نی های با حجاب رای بدین برین تو وبلاگ کودک من مسابقه شماره 3 عکس شماره 10 بسیار سپاسگذارم منتظرتون هستم
فاطمه
17 شهریور 91 14:07
آخی. خدا برای هم دیگه نگهتون داره. این سختی ها می گذره. حالا ببین من چی می کشم از ندیدن پسرم؟ راستی وبلاگ محمد سجاد رو بروز کردم. منتظرم.
مامان فندق
17 شهریور 91 17:16
سلام ممنون که به وبلاگ فندق جونم سر زدی من شما رو لینک کردم . شما هم لطف کن منو به اسم وبلاگم بلینک
فاطمه
17 شهریور 91 19:34
واقعا سخته منم تجربه داشتم همش حواسم به هانیه بود الان که خدا رو شکر پیششم راحت شدم
فاطمه
17 شهریور 91 19:35
راستی با اجازه لینکتون کردم
مامانی
18 شهریور 91 3:10
ما بروزیممممممممممممممممممممم
فاطمه
18 شهریور 91 12:19
عزیزم هانیه تومسابقه شرکت کرده می شه بهش رای بدین اینم آدرس مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
الهام مامان آوینا
18 شهریور 91 16:32
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
الهام مامان آوینا
18 شهریور 91 16:33
ماشاا... هزار ماشاا... به جون دکتر باشه ... اصلاٌ فکر نمی کردم ازدواج کرده باشه چه برسه دختر 16 ساله داشته باشه؟!
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:36
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
بابای امیرحسین
19 شهریور 91 16:55
با سلام ما خیلی وقتا به یاد شما هستیم. اسم تسنیم را زیاد باهم می بریم. و برای شما طلب خیر و برکت داریم. زاویه ای که فرموده بودین را بهش توجه نداشتیم و تصور کردم شما مانند برخی ها به دنبال احقاق جایگه اجتماعی هستین. من توی دوران تدریسم مادرای زیاد اینطوری را دیدم که برای احقاق جایگاهشون رفتنو جایگاه اصلی را راها کردن. پوزش از بابت بی توجهی.ماهم دانشجویی زندگی می کنیم توی این اوضاع قمردر عقرب اقتصادی. شهریه و هزینه زندگی بیداد میکنه!اما من به برکت و برنامه ریزی اقتصادی خیلی اعتقاد دارم. قطعا شما هم به این موارد عنایت دارین. برای شما آرزوی موفقیت می کنیم. و مطمئن باشین این فرشته های کوچولو مایه عنایت ویژه خدا به ما هستن. به بابای گل دختر سلام ما را برسونین و براشون آرزوی سلامت در کنار خانواده خوبش داریم.
من
20 شهریور 91 12:01
سلام عزیزم امروز روز اخر رای گیری مسابقه «نی نی باحجاب» هستش مهدیس منم شرکت کرده میشه به ادرس زیر بری وبه مهدیس که شماره ی6 هست رای بدی؟مهدیس به رایت احتیاج داره گلم زیاد وقتتو نمیگیره پیشاپیش از لطفت ممنونم نی نی گلتم ببوس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php