تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

سفرنامه مشهد (قسمت سوم)

1391/6/5 1:24
نویسنده : مامان و بابا

شب عید حدودای ساعت 12 بعد از اینکه تو خونه یه جشن کوچولو گرفتیم و دخترکم اولین عیدی اش را گرفت( از طرف مامانی و خاله آسیه) برای احیا رفتیم حرم. آخه اجیا شب عید قطر خیلی ثواب داره. رفتیم رواق امام خمینی که فکر میکردیم برنامه باشه ولی هیچ خبری نبود. کولر های رواق خیلی خنک میکردن و ماهم مجبور شدیم برای اینکه تسنیم سرما نخوره کلی بپیچونیم اش لای هرچی که داشتیمنیشخند

رواق

روز آخر هم با آسانسور تسنیم را با  کالسکه اش بردیم رواقی که زیر صحن انقلابه، فکر کنم دارالحجه

بعد از نماز جماعت ظهر هم با هم رفتیم کنار سنگ هایی که بعد از لوستر سبز رنگه است. اونجا نزدیک ترین مکان به مضجع شریف آقاست...

مضجع

برگشت هم بلیط قطارمون را به خاطر اینکه از نوع اتوبوسی بود پس دادیم و خدا کمک کرد و بلیط هواپیما اون هم تو اون قحطی بلیط جور شد و برگشتیم تهران

تو هواپیما تسنیم نصفشو خواب بود و موقع نشستن بیدار بود. اذیت هم نشد. کالسکه اش را تا پای هواپیما آوردیم و اونجا بردن تو قسمت بار. یه کمربند هم بهمون دادن که به کمربند من بسته میشد و اون را دور تسنیم بستیم. کوچکترین مسافر هواپیما بود و کلی برای مهماندارها دلبری کرد.

راستی وقتی اومدیم سوار اتوبوس بشیم که ببرتمون نزدیک هواپیما، دیدم هاپوی تسنیم که کلی دوسش داره و باهاش بازی میکنه نیست...خلاصه همه جا را پشتیم و پایین و تو اطلاعات پرواز یکی آورده بود تحویل داده بود. کل راهی که اومده بودم را دوباره رفتم و دوباره منو گشتن، هاپو را هم از تو دستگاه اشعه رد کردنخنده

خدارا شکر خیلی سفر خوبی بود عاااااااااااااااااالی بود

عکس ها ی بیشتر بعدا میذارم

مامانی
الهییییییییی ای جان دلم چه ناز میخنده انگار خیلی بهش خوش گذشته هااااااااااااا قربونتش برم خدا حفظت کنه
مامان تسنیم سادات
انشاالله دفعه بعدی سفرنامه کربلای تسنیم خانمو بنویسید به زودی....
یاسمن
سلام عزیزم. اول از همه یه جییییییییییییییییییییییییغ بکشم وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر این تسنیم خانوم ماه و نازه توروخدا توروخدا یه اسفند حسابی براش دود کنو صدقه بده.
یعنی تسنیم منم اینقدر ناز میشه؟
چه عکس قشنگی تو آتلیه ی مشهد انداختین.آدرسشو بده ما هم مشهد رفتیم ببریم تسنیممونو اونجا

حتما خیلی ناز میشه دختر گلت
میام برات شماره تلفنشو میذارم
یاسمن
رفتم همه ی وبلاگتو عکسای تسنیم جونو دیدمو خوندم
مامی امیرحسین
دلمونو بردی مشهد... زیارت قبول باید با این دخمل خوش اخلاقو ناز کلی کیف داده باشه. ایشالله مکه و مدینه قسمتتون بشه
مامان هانیه
سلام ان شاالله سفر مکه وکربلا نصیبتون بشه تسنیم هزار ماشاالله مثل دخمری خوش دخنده است
سمانه مامان آرشیدا
زیارتت قبول زائر کوچولو. چه داستانهایی داشتی خانم بلا. بوسسسسسسسس
مامانی
سلام عزیزدل خوبی خانومی؟ من وطه بروز شدیم منتظرتیم
مامان محمد صادق(زهرا)
واااااااااااااااااااای!

مام شب عید اونجا بودیم...