تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

دور اول سفر های استانی(استان گیلان)

1391/6/15 16:41
نویسنده : مامان و بابا
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

سری اول عکس های دخترکم در سفر شمال

 

ماسال

طبیعت بی نظر ییلاقات ماسال در یک هوای نیمه بارونی

niniweblog.com

ماسوله

روستای زیبای ماسوله روی شونه بابا صدرا که هر وقت میره اونجا خندون میشه

niniweblog.com

ماسوله2

ماسوله با کفشهایی که اونجا براش خریدیم. ماشاالله ایقدر تکون میخوره کلی سختی کشیدیم تا این عکس را گرفتیم

niniweblog.com

کلبه

کلبه ای در روستای طاهرگوراب. از اون کلبه ها که تو فیلم ها پیدا میشن.یه کلبه تنهای تنها وسط یه دشت بزرگ. اونجا کلی دخترم را بردیم زیر بارون و اون هم که عاشق آبقلب

niniweblog.com

کلبه2

همون کلبه. در حال بازی با دایی و بابا. دخملی میگه فقط همتون بشینید و با من بازی کنید. من هم غش غش براتون میخندم. بعضی اقات فقط منتظر یه اشاره است تا کلی از ته دل برامون بخنده...

قربونش برم...خدا سالم و صالح حفظش کنه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تسنیم سادات
15 شهریور 91 18:06
ای واااای عزیزم .... انشاا... خودش باز بشه چقدر ناراحت شدم...
مامان تسنیم سادات
15 شهریور 91 18:07
;کفشاشو ببینید نخودچی..... ما بروزیم مامانی....
الهام مامان آوینا
15 شهریور 91 19:22
سلام. انشاا... مسافرت به شما هم خوشگذشته باشه عزیزم. ناراحت شدم واقعاٌانشا... که نیاز به میل پیدا نکنه. و اما خوردن سرلاک . اوینا قبلاٌ با میل و رغبت فراوان می خورد ولی دو سه روزیه دهنش راقفل می کنه. فکر کنم امروز دلیلش را فهمیدم. دلیلش اینه ک قبلاٌشیر کامل می دادم بعد سرلاک. دو روزی بود قبل از سرلاک شیر نمی دادم به همین دلیل نمی خوردشما هم امتحان کن.... و اما مولتی ویتامین که ما هم با شروع دادن اون کلی مشکل داریم. قطره ا+ د را خیلی خوب می خورد ولی؟
الهام مامان آوینا
15 شهریور 91 19:23
وای خدای من اوینا انقدر جیغ می زنه که واقعاٌ اخر شب به باباش اعتراف می کنم کم اوردم...
مامی امیرحسین
15 شهریور 91 21:18
واییییی
چقدر نازه
خنده هاش خیلی عسله
آخر ما یه روز میایم این لپای خوشمزشو میخولیم
حالا ببین


ما خوشحال میشیم شما و پسر گلتون را ببینیم
مامانی
16 شهریور 91 10:00
قربون خندت برم تسنیم جونیییییییییی
فاطمه
17 شهریور 91 14:12
این دخمل خوشگلتون دل ما رو که حسابی برده، با اون خنده های نمکیش و اون کفشای بامزش.