تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

بهترین هدیه

1391/5/7 2:26
نویسنده : مامان و بابا
940 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بهترین کادوی تولدم را از بهترین کادویی که خدا بهم داده گرفتم. آخه پارسال همین موقع ها بود که وجود عزیزترین کس من و صدرا در وجودم شکل گرفته بود،خدا بهترین هدیه اش را در وجودم نهاده بود... دخترکم امشب وقتی داشتم باهاش بازی میکردم برام کلی قهقهه زد...خیلی خیلی خوب بود...یعنی از این بهتر نمیتونست هیچ کادویی برام باشه...فدات بشم که بهترین کاری که میتونستی را کردی و مامانت را از ته دل خوشحال کردی...

 

خنده

فدای اون چال لپ ات برم که  زیبایی خنده ات را صد چندان میکنه...

پسندها (1)

نظرات (11)

مامانی
7 مرداد 91 5:12
الهیییییییییییییییی چه ناز میخنده
مامانی
7 مرداد 91 6:12
سلام عزیزم خوبی؟ من و طه اومدیم منتظرتونم
مامان محمد صادق(زهرا)
7 مرداد 91 6:13
الهییییییییییییییییییییییییی! چاله لپپپپشو ببیییییین! عین محمد صادق من می مونه! فقط مال عسل من سمت راستشه!!! خیلی خندش شیرینه مامانیش! بله! بهترین کادوی دنیاست!
مامان ترنم کوچولو
7 مرداد 91 10:34
مامانی تولدت مبارک.خاله قربون اون چال لپت
مامان شین
7 مرداد 91 12:01
سلام واااااااااااااای ماشالله به این دخمل خوجله.......خدا براتون نگهش داره...تو رو خدا براش اسپند دود کنید..... خوشحالم با شما اشنا شدم نکته جالب توجه اینجاست که منم قبل از اینکه بدونم جنس نی نیمون چیه نیت کرده بودم اسم دخترمو بزارم تسنیم....با توجه به همین ایه قران اما خب گویا قسمت نبود.....حالا که دیدم اسم دخملیتون اینه کلی لذت بردم و شیفتش شدم.....به خونه ما هم بیایید
الهام مامان آوینا
7 مرداد 91 12:05
زینب جون حالا اگر غلغلکش بدی یک نده هایی می کنه برات که دلت ضعف میره براش ...
yasaman jon
7 مرداد 91 13:52
منم عاشق این لپایی هم که میره تو مثل این خانوم خوشگله
مامان زینب خانم
7 مرداد 91 15:04
ماشاالله به این خنده ها ای جانم زنده باشن رمزو خصوصی ارسال کردم ببخشید دیر شد. ممنون از حضور گرمتان
طفل معصوم
7 مرداد 91 18:32
ايشالا خنده از لباش دور نشه
مامان امیرحسین
8 مرداد 91 16:30
وایییییییی دلم ضعف رفت واسه این دخمل خوشجل خیلی خوشحالم حالش خوب شده تولدت مبارک
راحله(مامان هوراد)
9 مرداد 91 17:18
ووووووووووووووویییی الهی قربون اون خنده خوشکلت بشم من مامان تسنیم جون ممنون که به ما سر زدی.ماسال یکی از شهرستانهای استان گیلانه.طبیعت ییلاقش محشره.اگه تونستین حتما اونطرفها برین با تسنیم جون