تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

سه ماه و 18 روزگی

1391/5/5 13:00
نویسنده : مامان و بابا
460 بازدید
اشتراک گذاری

گل کوچکم امروز سحر که بابا را بیدار کردم برای سحر، شما خیلی بی تابی میکردی...بابا بغلت کرد و کمرت را ماساژ داد...رفلاکس کردی و کمی روی بابا بالا آوردی...ولی باز هم ناله میکردی.بابا گفت فکر کنم دخترم یه خورده داغ شده...دماسنج دمای بدنت را 37.8 نشون دادناراحت بهت چند قطره استامینوفن دادیم و یه حوله نم دار گذاشتیم رو پیشونیت...بابا خیلی غصه ات را میخورد...همش بالای سرت نشسته بود و میگفت دختر که بابا داره چرا باید درد بکشه...همه دردات بخوره توی سر بابات...این جور موقع ها هم که میره تو فضای کربلا و آروم گریه میکنه...البته بابا جونت همیشه برای شما شعر که میخونه و لالایی میگه نوحه های حاج محمود را میخونه از علی اصغر و رقیه برات میگه...

عزیزکم شیر هم کم تر میخوری و خلاصه اینکه کلا حال حسابی نداری...نمیدونم از دندون درآوردنه یا اینکه سرما خوردی...خدا کنه هرچی که هست زودی خوب بشی بهترین بهترین منقلب

نگاه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

yasaman jon
5 مرداد 91 13:41
خدا حفظش کنه
مامان امیرحسین
6 مرداد 91 0:23
دلمون گرفت دخمل ناز ،پرستوی سفید(به قول حاج محمود).... ایشالله خوب میشه
زهرا
6 مرداد 91 10:29
آخی، الهی زودتر خوب شه این دردانه خانوم.
فاطمه
6 مرداد 91 14:17
ایشالا هیچ مشکلی نباشه و زود خوب بشه . ما هم دعا می کنیم.
مامانی
6 مرداد 91 16:12
الهییییییییییییی ایشالا چیزی نیست
الهام مامان آوینا
6 مرداد 91 20:37
الهههههههههههههههههههههههی نگران شدم عزیزم. چرا؟


فکر کنم به خاطر دندون باشه...
مامان تسنیم
7 مرداد 91 2:32
خدایا به حق طفل کوچک امام حسین(ع) همه نی نی های مریض رو شفا بده....
مامان زینب خانم
7 مرداد 91 15:10
آخی نازی عزیزم. انشالله زودی رفع کسالت شه نبینم دخمل نازمون بیحال باشه ها ای جونم... همسری من هم طاقت نداره ببینه دخملی بی تابی کنه مدح علی اصغر همه کوچولوها رو آروم میکنه همسری من به سبک میرداماد واسش میحونه عاشق این شعره علی لای لای علی، علی لای لای علی علی اصغر..........