تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

برکت ماه برکت

1391/5/9 12:54
نویسنده : مامان و بابا
457 بازدید
اشتراک گذاری

یا علی

کوچولوی من سلام

امروز 14ام ماه رمضان و 24 مرداد سال90 است. دیروز سحر بود که baby check استفاده کردم و فهمیدم که تو وجود داری...

هنوز هم نمی تونم بگم که چه حسی داشتم، البته تقریبا دیگه مطمئن شده بودم که هستی... به بابا که گفتم خیلی خیلی خوشحال شد، می شد گفت تا حالا اینجوریش را ندیده بودم. اولین باری که دیدم از خوشحالی گریه کرد سر سفره عقدمون بود...دومیش هم فکر کنم وقتی که قطعی شد برویم کربلا. ولی این آخری اصلا نوع خوشحالیش متفاوت بود، بالا و پایین می پرید اون موقع سحر...بعد هم سجده کرد و نماز شکر خوند.

احتمالا هنوز یک ماهت نشده عزیزکم. دیروز رفتم دکتر محمدی بهش که گفتم  قضیه بی بی چک را دیگه آزمایش هم برام ننوشت ولی برای اول شهریور برام سونوگرافی نوشت وبهم گفت برو سونو تا صدای قلبش را تطبیق بدیم با زمانی که احتمالا بوجود اومده... خیلی تعجب کردم یعنی کوچولوی یک ماهه من قلب داره میشه صدای قلبش را شنید...الهی قربونت برم...هنوز نیومده احساس میکنم چقدر دوست دارم...

راستی شنیدم این روزها با سرعت هرچه بیشتر داری رشد میکنی و سلول هات تکثیر می شن. حتما برای همینه که من همیشه گرسنه ام! من را بگو که نمی دونستم تو سه ماهه اول بارداری به هیچ وجه نباید روزه گرفت و 12 روز روزه گرفتم و تازه سه روز هم پیشواز رفتم!!! تو این چند روز که روزه بودم از ظهر به بعد تا افطار که تقریبا حدود ساعت 8:30 است کلا تعطیل میشدم ضعف خیلی خیلی شدید...عجب دنیایی داره دنیای مامان شدن...

الان من و تو با هم هستیم 2 نفر در یک نفر و فعلا غیر از خدا و بابا و من و دکتر محمدی کسی نمی دونه

                                                                                              

      زینب السادات 90/5/24 ساعت 14

 

نوشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان آوینا
8 مرداد 91 15:43
سلام. خدا را شکر بابت این رحمت های اسمونی که بهمون داده و با برکاتشون. دلنوشته ات مثل همیشه جالب بود. احساس کردم خاطرات بارداریت را تو دفتر ثبت کردی؟ اگر اینطور باشه که تعداد تفاهمامون داره میره بالا؟


بله یکی از خاطرات بارداریم بود.در واقع اولیش بود
مامانی
8 مرداد 91 16:51
واییییییییییییییی چه احساسی
دخملی
8 مرداد 91 23:52
لینک شدی عزیزم......