تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

این چند روز

1391/5/15 16:40
نویسنده : مامان و بابا
358 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم از وقتی ماه رمضون شروع شده خیلی سرمون شلوغ شده. علاوه بر اینکه هرشب یه جا افطار دعوتیم(یه شب هایی هم  دو جا و حتی سه جا دعوت میشیمتعجب) یه کارهایی هم برام پیش اومده که اصلا ربطی به ماه رمضون نداره..و

یه مدت بود با خودم فکر کرده بودم عکس هاتو گلچین کنم و چاپشون کنم. خلاصه بعد از کلی وقت گذاشتن و با حساسیت جدا کردن، بردمشون برای چاپ. آقای فروشنده که اومد فاکتور بده گفت بذار بشمرمشون...201 عکستعجبتعجبتعجب منو بگو که فکر میکردم دیگه نهایت 50 تا شدننیشخند سه ماه و نیم زندگی 201 عکس. خدا کمکمون کنه فکر کنم تا بزرگ بشی باید یه کتابخونه بخرم برای آلبوم هاتقلب

چهارشنبه شب هم یه ویروس بدجنس به من و بابا صدرا حمله کردشیطان...وای که چقدر آب از بدنمون رفت و تا همین دیروز حالمون بد بود...چقدر نگران تو بودیم که با این حالمون چطور بهت برسیم. اصلا خودمون مهم نبودیم فقط میگفتیم تسنیم...خدا خیر بده مامان شهره و بابا حسین که مرتب بهمون سر میزدن و برامون غذا درست میکردن. یه شب هم که رفتیم خونشون خوابیدیم.

این دندون ها هم که در نمیان شما راحت بشی...انقدر این روزها اذیتی و نق میزنی...بمیرم برات فرشته بهاری خوشگلمقلب

این عکس ها هم جدیدترین مدل های خوابیدنت هستن...

خواب1

niniweblog.com

خ4

niniweblog.com

niniweblog.com

خوبم

 
بچه ام تو خواب چشم گذاشته فرشته ها برن قایم بشنگاوچران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی
15 مرداد 91 14:39
عکساشو بذار ببینیم عزیزم الهی قربونش برم

الان حالتون خوبه؟

ایشالا زودی دندوناش در بیاد این دخمل کوچولو


مرسی بهتریم
الهام مامان آوینا
15 مرداد 91 16:31
سلام. این ویروس بدجنس همه را گرفته. خخانواده خواهرم کلا افتادن. دختر کوچکش هانا را هم بستری کردن. الهی که همه مریضا شفا پیدا کنند به حق این روزهای عزیز. عکسا را دونه ای چند چاپ می کنن؟ من هم هنوز اقدام نکردم برای چاپشون. ولی همه را تفکیک کردم ریختم رو کامپیوتر. ولی البوم یه چیزه دیگس.نه؟


عکس 10*15 دونه ای 300 تومن بعد هم که چاپ کردیم باید بذاریمشون تو آلبوم دیگه
الهام مامان آوینا
15 مرداد 91 16:32
راستی یادم رفت بگم . عکس اخریه باحال افتاده...قائم موشک بازی می کنی تسنیم؟

مامان زینب خانم
15 مرداد 91 16:45
سلام عکسا رو گذاشتم ممنون که سر زدید.
مامانی
15 مرداد 91 19:18
ای جونم خاله چه ناز خوابیدی دستاتو بخولم من مامانی واسش اسپند دود کن
مامان امیرحسین
15 مرداد 91 21:25
عزیزم اینم رمز 123456789 دل نوشته بابای امیرحسین نوشته
مامان حسناسادات
16 مرداد 91 0:49
ان شالله که زودی خوب بشین. عکس آخریه خیلی ماهه. قلبونش برم من
مامانی
16 مرداد 91 6:27
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ من بروزم منتظرتم ممنونم
مامان تسنیم سادات
16 مرداد 91 14:18
خددددای من چه ملوس خوابیده....
هزار ماشاا...


ممنون