تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

نظرات (9)

بابا
6 تیر 91 11:09
الهی نویسنده متن قربون مامان تسنیم و خودش اون چیزی که این سختی ها رو آسون می کنه اینه که خدا قراره بهشت رو ببره زیر پای شما!!!! مبارکت باشه بهشت
مامان اوینا
6 تیر 91 19:16
واقعاٌ . بهشت را میگم. خدایا از ما احساسات پاکی که با دادن فرزند به ما دادی را مگیر هرگز....
مامانی درسا
7 تیر 91 1:15
الهی راست میگی ولی به شیرینی عسله هر چند سخته .......
مامانی
7 تیر 91 9:05
بسم رب المهدی سلام مامانی خوب رومهربونم بروزم منتظر حضورتم عزیزم من عاشق اسمشم ببوسش
مامان محمد صادق(زهرا)
7 تیر 91 18:38
منم همین طور!! محمد صادقم که به دنیا اومد و من کم کم خودم و توو شرایط مادر بودن دیدم!! و سختی و مسلوولیتهای زیاد و صد البته احساساتی که هیییییج جا نمیشه پیداش کرد!! گریه کردم و به مامانم گفتم ک حلالم کن اگه حتی به اندازه ی ابرو بالا انداختن ناراحتتون کردم!! *********************** تازه بیشتر قدر مامانامونو میدونیم!! *********************** آپ کردم عزیزم! حضورت خوشحالم میکنه!!
مامان يگانه
7 تیر 91 23:47
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم: بهش راي بدين ممنون ميشم اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين
انیس کوشولو (◕‿◕✿)
8 تیر 91 0:07
این جمله ای که گفتی تمام شبانه روز ورد لبامه............ سخت اما شیرین......... ولی من از خدا بهشتی نمیخوام جز عمر طولانی برای مادرخودم که الن قدرشو میدونم............
فاطمه
8 تیر 91 18:49
واقعا دست مامان هامون رو باید ببوسیم ، تازه الانه که می فهمیم مامان بودن یعنی چی. (البته من که هنوز نفهمیدم)
مامانی
8 تیر 91 19:13
سلامممممممم مامانی خوب ومهربون خوبی عزیزم؟ بروزم منتظرتم