تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

حرفهای قلنبه سلمبه

1393/5/21 9:43
نویسنده : مامان و بابا
725 بازدید
اشتراک گذاری

* -مادربزرگم! پدرم کجاست؟

مامان جون با حالت خیلی متعجبانه: پدرت کیه؟

- بابا صدام(همون صدرا) را میگیم دیگه!

* سفره شام را انداخته ایم همگی دور هم نشسته ایم.تسنیم: باباحسین ما خانواده هستیم؟

توضیح اینکه من هیچگاه براش مفهموم خانواده را نگفته ام. احتمالا از سی دی های با نی نی یاد گرفته

* تسنیم به خاله آسیه: شما آرامش درون نداری؟

خاله: آخه تو فسقلی میدونی آرامش درون چیه؟

تسنیم: همون که تو پاندا میگفت آرامش درون نداریخندونک

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان و بابا
21 مرداد 93 9:47
سلام من حديث جون هستم چهار ماهه كه به دنيا اومدم من تازه وبلاگ باز كردم به منم سر بزنيد خوشحال ميشم هاااااااااااااااااااااااااااا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
21 مرداد 93 11:45
آرامش درون ...!!!!! سلام .... چه عجب .... بعد از چهل و سه ، چهار روز !!
♫الهام مامان آوینا♫
21 مرداد 93 12:17
امان از دست این بچه ها... به قول دوستم خوب می دونن این بچه ها... واقعا ما فکر می کنیم گاهی اوقات که انها بچه اند ولی خیلی بیشتر از اون که ما فکر می کنیم می دونند...
بابا صدا
21 مرداد 93 14:20
الهی فدای اون ادبیاتت بشم تو داری هر روز بزرگ میشی و چقدر دلم تنگ میشه برای این روزهای قشنگت!!!!!
فاطمه (مامان محمدسجاد)
21 مرداد 93 17:26
ای بابا. ای بابا. زینب جون. کجاببودید این همه وقت. نمیگی دلمون واستون تنگ میشه؟ عجب سخنان قلمبه ای. کیف نمودیم
مامان یگانه
25 شهریور 93 16:37
نااااااازی مامانی بچه ها خیلی زرنگند!!!
سمانه
26 مهر 93 13:31
عزیزم چه گنده گنده حرف میزنه. خدا حفظش کنه. ممنون که باهام همدردی کردی دوست گلم. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه و عزیزانت رو برات نگه داره. یکم که بهتر میشم میام و از آرشیدا مینویسم. خودم هم دلم برای نوشتن تنگ شده.
سما مامان مرسانا
14 آبان 93 9:18
سلام عزيزم وااااي چه دختر شيرين زبوني به منم سربزن با افتخار لينك شدي تو هم بلينك
سمانه مامان آرشیدا
14 دی 93 22:25
سلام. دلم براتون تنگ شده بود. اومدم سر زدم دیدم خبری نیست ازتون. بیاید وبلاگ رو هم سر بزنید. حیفه اینجا هم خاطره میشه بعدها برای خودمون و بچه ها
مامان بهار
20 بهمن 93 17:37
سلام به مامان زینب .کجایی خانوم؟ میگم ما از شما یادگرفتیم وبلاگ برای دخترمون درست کردیم .یعنی عاقبت وبلاگ آوا هم اینطوری میشه؟؟؟؟؟ زینب جون سه ماه یکبار یا حتی ششماه یکبار میتونی اپدیت کنی تاماهم تسنیم خانوم رو ببینیم. خلاصه اینکه ما دلمون برای عکسهای ناز و خاطرات شیربن خانوم خوشگله تنگ شده و منتظریم