تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

شیرین زبون

1393/4/4 11:53
نویسنده : مامان و بابا
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

1- من: تسنیم جون بدو مامان میخواییم بریم خونه دوستم

تسنیم: من نمیتونم بیام(تعجب

من: چرا مامان جون؟

تسنیم: آخه مریضم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خنده

2- تسنیم: مامان ناخن گیر بده ناخونام را بگیرم

من: نه مامان جون. تازه ناخن هات را گرفتم

تسنیم: آخه باکتری(!!!!!!!!!) دارهخنده

توضیح اینکه باکتری را از کتاب کتی خودش مسواک میزند یاد گرفته. حالا خودش ربطش داده به ناخن هاش.

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان
4 تیر 93 18:56
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com
فاطمه (مامان محمدسجاد)
9 تیر 93 13:07
من هی میگم خانم دکتر تسنیم، یه چیزی میدونم. ببین حالا کی گفتم. از الان رفته تو نخ باکتری و ویروس و ...
مامان و بابا
پاسخ
تازه کجاش را دیدی کافیه بگیم یه جاییمون درد میکنه شروع میکنه به آمپول زدن. میگه آمپولت بزنم؟ میگم نه میگه نه بزنم بعد به زور که آمپولمون زد میگه گریه کن میگم آخه درد نداشت میگه نه گریه کن حتی دندونهامون را هم معاینه میکنه و آمپول میزنه
زهرا (✿◠‿◠)
11 تیر 93 16:19
عزیزمممم... ماشاللا....خوش زبون محمد صادق مام یه پا دندونپزشکه! بس که ما همش یه پامون تو دندونپزشکی بوده!
مامان آوا
3 مرداد 93 11:58
هزارماشاله به این دختر ناز. خیلی بلا و شیطونه. این شیرین زبونیش که دیگه هیچی.بوس بوس
بانو
13 مرداد 93 12:33
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو