تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

دو سفر رفته من که همی دل در بر آن دو ست!!!! هر کجا هستند دلم همرهشان است

1391/4/13 0:38
نویسنده : مامان و بابا
382 بازدید
اشتراک گذاری

نوشتن اینبار برای بابا خیلی سخته دخمل گل بابا،اما فقط دارم می نویسم که یه مقدار خودمو دلخوش کنم و سرگرم!

نفهمیدم چی شد اما آخر این هفته یعنی از چهارشنبه عصر بابایی تنهای تهنا شد!!!آخه شما با مامان و پدرپزرگ و مادر بزرگ و دایی محمودت منو تنها گذاشتید و رفتید اصفهان!!!!ان شا الله خیلی خیلی بهتون خوش بگذره ولی خوب دل بابا شدید گرفتار تو و مامان خوبته!!!از لحظه رفتنتون با اتوبوس یه حالی شدم!!به هیچ کس هم نمیتونم بگم!!!اما این اولین تجربه تنها بودن برای بابات خیلی خیلی سخته و همینجا از خدای مهربون می خواهم خواهش کنم اگر ممکنه دیگه بین ما 3 نفر جدایی ندازه

گریه گریه گریه گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله اسیه
11 تیر 91 12:06
سلام عزیزم داداشم ایشالاه که خدا شماها را برای من نگه داره ,
مامان محمد صادق(زهرا)
12 تیر 91 11:05
ان شاللا که زودی بر می گردن و باعث روشنی چشماتون میشن!
مامان آوینا
12 تیر 91 14:01
به سلامتی خاله. ممنون از لطفتون. به تسنیم جون مسافرت خوش گذشت که... انشاا... همش تو سفر باشید ...عکس از مسافرت تسنیم جون ندارید بگذارید؟ ما هم وا... دلمون تنگید بس که تسنیم را ندیدیم. ولی کلی دوست فروردینی پیدا کردم. لینکاشون تو لینک وبلاگ خاطرات خانم کوچولومون هست. هوراد و ارشام ...البته اینم بگم مطلب بابای تسنیم جون را هم دیدم ولی روم نشد دیگه نظر بزارم. همش منتظر بودم بیاید وقتی نظرتون را دیدم کلییییییییییییییییی خوشحالیدم...
مامانی
12 تیر 91 19:09
ایشالا زودی میان