تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

بدون عنوان

1394/5/21 13:19
نویسنده : مامان و بابا
651 بازدید
اشتراک گذاری

1-  ظهر ،جاده شمال، مسابقه حدس زدن حیوانات

تسنیم: یه حیوون بگید که شب که می خواد بخوابه خالش را در میاره میره تو لونه اش؟؟؟؟

من و بابا صدرا هی فکر کردیم و ولی چیزی به ذهنمون نرسید هرچی هم گفتیم گفتی غلطه

من: حالا جواب را بگو

تسنیم: یه مارمولک جدیدخندونک

2- خانه روستایی گیسوم ،شب موقع خواب و تسنیمی که حوابش نمیاد

تسنیم: بابا موبایلت را میدی بهش نیاز دارم؟

من بلند بلند از حرفش می خندیدم

تسنیم: به من نخند . این کارت خجالت آورهزبان

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان بهار
22 مرداد 94 8:51
کجایی تسنیم خانوم دلمون برات تنگ شده هزارماشاله به این شیرین ربونیت
همیلا
18 دی 94 20:00
سلام مامانی خوش سلیقه میشه لطف کنید کد قالب وبتون رو به ما هم بدید مرسی عیزم