تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

مموش من

1391/6/26 16:51
نویسنده : مامان و بابا
527 بازدید
اشتراک گذاری

تو این یکی دوماهه کلی هرروز یه کار جدید یاد میگیریگاوچران از دیروز فوت کردن را یاد گرفته ای و ماجرای جالب وقتی است که میخواهی این یادگیری جدیدت را سر غذا دادن امتحان کنینیشخند

زمان نشستنت هم طولانی تر شده و چند دقیقه ای طول میکشد تا ولو شوی روی زمینهورا

وروجک پر انرژی من، همیشه وقتی بازی میکنی از خودت صداهایی درمیاری(مثل جیغ و اوه اوه و جدیدا مَمَن) ولی امان از وقتی که هیچ صدایی نمیاد... معلومه که یه کار جدید داری میکنی که حسابی خوشت اومده

دیروز خونه مامانی اینا شما را گذاشتم تو هال و خودم رفتم آشپزخونه تا صبحانه بخورم، صدات چند دقیق نیومد...بلللللله کامل(روی شکم) رفته بودی زیر مبل و از اون زیر بهم میخندیدینیشخند سرت را خم کردم و به سختی آوردمت بیرون. موندم چه طوری رفته بودی اونجازبان

الان هم که باهم روی تخت بودیم و من وبلاگ های دوستامون را چک میکردم...باز هم صدایی ازت نیومد نگاهت کردم...بلللللله عقب عقب رفته بودی و افتاده بودی اون گوشه تخت که کنار دیواره به خاطر شوفاژ چند سانتی با دیوار فاصله داره!!!! خیلی بانمک شده بودی...کلی قربون صدقه ات رفتم.

 مموش

عاشق لحظه هایی از زندگی ات هستم که خودت میخوابی: یا آواز میخونی برای خودت، یا دست من و می گیری و آروم چشمات را می بندی، گاهی اوقات هم با پستونک خوابت می بره

این لحظات دلم هم می گیره از اینکه داری بزرگ میشی و وابستگی ات به من کم میشه...

چند روزی هم بیشتر به از صبح تا عصر باهم بودنمون نمونده و حسابی دلم گرفته...گریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان محمد صادق(زهرا)
26 شهریور 91 17:23
آفرین عزیزم... عالی شده! مال منم فقط همون طرف اومده! اگه بتونی جای فلشت و عوض منی خیلی بهتر میشه عکس ناز دخملت و دید!
مامان ترنم کوچولو
26 شهریور 91 21:03
آفرین ملوسک که کارای جدید زیادی یاد گرفتی
بابای امیرحسین
26 شهریور 91 21:45
چه شیرین من عاشق یواشکی کارکردن بچه هام!!!
مامانی
27 شهریور 91 1:15
قربون دخملی چه شیرین شده مامانی بروزما
مامان هانیه
27 شهریور 91 1:30
خاله اسیه
27 شهریور 91 11:18
الهی قربونت بره خاله اخه من تو را چطوری بذارم برم خاله
ساراکوچولو
27 شهریور 91 11:39
سلام گلم.. این مدل بستن کاملاسنتی وایل منطقه بلوچستان وساراعاشق این مدله وراحت میخوابه واصلا محکم نمیبندیم...
الهام مامان آوینا
27 شهریور 91 16:14
الیه عزیزم. دغدغه های ما مامانا همش ادامه داره. نگران نباش بالاخره تسنیم جون هم بزرگ میشه و بابت این دغدغه هایی که داری ناراحت میشه... بالاخره این روزهای سخت هم می گذره...
الهام مامان آوینا
27 شهریور 91 16:23
وای خدای من خیلی مراقبش باشید ...
مامان تسنيم سادات
27 شهریور 91 17:02
عززززززيزمي ..... تسنيم جونم.... ماماني اين جوري مي گي دل منم ميگيره... ولادت حضرت معصومه(س) رو تبريک مي گم بهتون و همچنين روز دختر رو به تسنيم جونم تبريک مي گم....
مامان ترنم کوچولو
27 شهریور 91 22:23
دختر ناز و خوشگل روزت مبارک
مامان هانیه
28 شهریور 91 0:01
تسنیم خانم روزت مبارک عزیز دلم
فاطمه
28 شهریور 91 12:09
وای که چقدر دخترها شیرینن(مخصوصا تسنیم خانم ناز). خوش به حال ما که روز ولادت حضرت معصومه و حضرت زهرا به ناممون شده. تسنیم خانم روزت مبارک.
مامان يگانه
28 شهریور 91 14:51
ماشاا.. داري بزرگ ميشي خاله روزتم مبارك ماماني بايد خوشحال باشي كه دخترت داره بزرگ ميشه ناراحتم نباش يك جور ديگه بهت وابسته ميشه تازه اينقدر خوردني و شيرين بشه
الهام مامان آوینا
28 شهریور 91 16:52
از 5 ماه و نیمگی به بعد سوپش را میکس میکنم و همه چی به غیر از پیازش را بهش میدم. البته چون هر وقت درست می کنم زیاد میشه حداقل تا 3 روز دیگه داشته تو فریزر هنوز با مرغ تا به حال ندادم فکر کنم از 2 روز دیگه که سوپ تو فریزرش تموم بشه ایندفعه دیگه با مرغ درست میکنم بهش میدم. ولی هر بار که درست کردم یه بار هویج یه بار ورمیشل یه بار سیب زمینی انداختم توش .
الهام مامان آوینا
28 شهریور 91 16:56
در مورد پوره هم از 4 ماه و 16 روزگی ...
الهام مامان آوینا
28 شهریور 91 17:10
روز دختر را از طرف ما به تسنیم جون تبریک بگو عزیزم. خصوصی


ممنون
سمانه مامان آرشیدا
2 مهر 91 0:40
عزیز دلم چه بلایی شده. مواظبش باش مامانی یواشکی کار خطرناک نکنه. ببوس خوشگل خانمت رو.