تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

امید دل مامان و بابا

سه ماه زندگی

1391/4/25 19:38
نویسنده : مامان و بابا
377 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشگلم داشتم عکس هاتو نگاه میکردم از روز تولدت تا همین امروز که 100 روز از عمرت گذشت. چقدر  چهره ات عوض شده...همه بهم میگفتن ولی خودم تا عکسات را ندیدم باورم نشد...ان شاالله مرور عکسات را میذارم تا دوستامون هم ببینن... من که تجربه بچه اولم است برام خیلی جالب بود...

وای الان فهمیدم آخرین دوستم که بهش امید بسته بودم یه همبازی برای دخملم بیاره، اون هم بچه اش پسر شد...ای بابا آخه من از کجا برات دختر پیدا کنم که همسن و سالت باشه و باهاش خاله بازی کنی؟؟ مجبور میشم آخر ماشین وتفنگ بدم دستت بفرستمت با پسرا بازی کنیزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فاطمه
25 تیر 91 21:10
نگران نباش مامانی. ایشالا آبجی محمد سجادم همبازی خوبی می شه برای دخترتون. البته ممکنه یه کم فاصله سنیشون زیاد باشه که فکر نمی کنم مشکلی ایجاد کنه. راستی پسرم منتظره به وبلاگش سر بزنید.
درسا کوچولو و مامان
25 تیر 91 21:57
سلام عزیزم وبت را از تو یه وبلاگ که گویا مال نی نی هایی بود که از نیمه دوم 90 تا نیمه اول91 به دنیا اومدن اونجا نوشته بود ممنون عزیزم که وقت می گذاری منتظر دیدن عکسهای خوشگله هم هستم.
بابای ملیسا
25 تیر 91 23:00
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
مامانی
26 تیر 91 0:20
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم طه جونم در 18 هفتگی اگه بیای خوشحال میشم
مامانی
26 تیر 91 0:20
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم طه جونم در 18 هفتگی اگه بیای خوشحال میشم
سمانه
26 تیر 91 1:33
ای جونم منم تا عکسای آرشیدا رو نبینم باورم نمیشه داره تغییر میکنه و بزرگ میشه. چقدر قشنگه دیدن رشد فرزندت. خدایا شکرت........
مامان يگانه
26 تیر 91 8:54
ماشاا... 100روزگيش مبارك اشكالي نداره ماماني هنوز فرصت هست براي همبازي داشتن. عوضش دخترت تكه.
lمامان تسنیم
26 تیر 91 16:12
سلام از اینکه به وبلاگ تسنیم من سر زدید ممنون من چند بار توی وب شما اومده بودم از آشنایی با شما خوشحال شدم حالا اینقدر قیافه نی نیتون عوض میشه که نگو... روز به روز ناز تر و تپلی تر انشاا...
مامانی شادی
27 تیر 91 16:26
عزیزم گل دختر تو هم زیباست و خیلی خانمه
مامانی
29 تیر 91 0:21
سلام عزیزم خوبی؟ دخمل گلت خوبه؟ بروزم بدو بیا