تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

امید دل مامان و بابا

بدون عنوان

1391/4/25 15:13
نویسنده : مامان و بابا
294 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز در جمع خانوادگی ای داشتم درد و دل میکردم که چقدر نگران سه ماه بعد هستم که باید بروم سر کار و نگران تسنیم هستم که با وجود کار بیرون خانه و درون خانه، خستگی ام نگذارد درست بهش برسم...نگران اینکه کارهای خانه ام را درست نتوانم انجام دهم و چه و چه و چه...

دوستی که خودش یه دوقلو پسر فوق العاده شیطون 7 ساله داره میگفت اصلا نگران کار نباش خدا اینقدر کمکت میکنه و بهت توان میده که خودت کیف میکنی که چه خدای مهربونی داری... میگفت من با این دوتا وروجک تو این هفت سال با این که 4 سالی میشه کار میکنم، همیشه خودم غذا درست کردم و حتی یک بار هم غذا از بیرون نگرفتم...

تجربه اش کمی آرامم کرد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد صادق(زهرا)
25 تیر 91 18:11
عزیزم مگه چیکار می کنی؟ دبیری؟؟؟ حالا من انگاری اصصصصلا روحیه ندارم! دلم می خواد برم سر کار !قبلا دبیر بودم!البته غیر انتفاعی! ولی الان..... فقط نمی تونم محمد صادقم و بذارم مهد!ولی از طرف دیگه خودمم به روحیه نیاز دارم! دلم از توو خونه بودن می پوسه!! من عاشق شغلمم! دلم می خواد به هر دو برسم! ************************* ان شاللا که مشکلت حل شه گلم! نگران نباش! بسپر به خدا ... ان شاللا که راه ها جلو پات وا شن!!!