تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

روزت مبارک دختر نازم

1392/6/16 10:59
نویسنده : مامان و بابا
426 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از بازگشت از سفر شمال چند روزی است دخترک سرما خورده گلو و ریه هاش عفونی شده و چندتایی شربت بایستی بخوره...(من و پدرش هم سرماخورده ایم!!!) شب چهارشنبه تا صبح گریه میکرد و تب داشت. این شد که چهارشنبه نرفتم سرکار...دخترک وقتی تب دارد تحمل دارو و غذا  ندارد و چند باری در روز بالا می آورد بخصوص موقع خوردن آنتی بیوتیک... همون روز که داشتم خرابکاری هاش را از رو فرش با اسپری لکه بر پاک میکردم یه لحظه صدای جیغ و گریه اش بلند شد:دخترک کنجکاو من از غفلت لحظه ای ام استفاده کرده بود و لکه بر را به سمت صورتش اسپری کرده بود...خیلی هول کردم ولی خدارا شکر سریع بردم و چشمش را چند باری شستم...خدرا رحم کرد چیزی نشد...این دخملی ما واقعا وروجکه و کارهای خطرناک زیاد میکنه...دیروز برای اولین بار تونست از تختش بره بالا(البته من اولش یه کوچولو کمکش کردم)

پ.ن: حالم بهتر بشه بزودی میام پست جدید میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان طهورا
16 شهریور 92 11:31
سلام
انشاالله به زودی خوب بشید


سلام
ممنون
مامان سها
16 شهریور 92 16:11
نازی دخملم..ایشالا بهتر شه زود..روزت مبارک خانمی


مرسی مامانی سها
سمان مامان آرشیدا
16 شهریور 92 18:43
روز ت مبارک...تسنیم جوووون

امیدوارم مثل حنا با مسولیت

مثه کزت صبور

مثه ممول مهربون

مثه جودی شاد و سر زنده

و مثل سیندرلا خوشبخت باشی



ممنون انشاالله همه نی نی ها عاقبت به خیر بشن
☁☀☁. مامان تسنيم سادات
16 شهریور 92 23:14
وااااى آره خييييلى بده وقتى تب مى كنن هيچى از گلوشون پايين نمى ره ...
واقعا ولى من نمى فهمم وقتى ما خودمون مريض ميشيم اشتها به مايعات گرم و سوپ داريم ولى چرا بچه ها اينجورى نيستند ؟؟ يه قفل گنده مى زنن به دهنشون !!
تسنيم كه تازه اگه خودمو جِر بدم و دو تا قاشق بهش بدم توى مريضى همه رو بالا مياره


واقعا!!!!!!!!!!!اون وقت تسنیم ما هم هرچی که نخواد بخوره و ما به زور بریزیم تو حلقش هم را بالا میاره بماند که غذا ها را تا تا چند ساعت میتونه گوشه لپش نگه داره و قورت نده!!!من موندم تو توانایی اش!!!!!!!
☁☀☁. مامان تسنيم سادات
16 شهریور 92 23:17
ايشالله بهتر بشه
ولى خدا هم خيلى بهش رحم كرده به خير گذشته


خیلی خدا رحم کرده بهم همش میگفتم اگه این چشمش یه چیزیش بشه من چه کنم؟؟؟؟ خدا دوستمون داشت
راستی این ابر و خورشیدت خیلی خوشگله ها!!!!
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
18 شهریور 92 1:42
چشماتون قشنگ مى بينه ...
ناقابله ....


زهرا
18 شهریور 92 12:06
آخی انشالله زود زود خوب شین. این کوچولوها وقتی تب می کنن دیگه بی نهایت معصوم میشن


ممنون
آره واقعا
زهرا (مامان طه )
18 شهریور 92 13:59
روزت مبارک تسنیم خانوم انشالله زودی خوب بشی سادات جون بروزم
بهار
12 مهر 92 13:36
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی به سلیقه شما.