تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

امید دل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/7/4 20:05
نویسنده : مامان و بابا
445 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از گذشت چند روز همچنان برایم قابل درک نیست ...

دو سه شب پیش بود که طبق معمول کنارم دراز کشیده بودی تا با خوردن شیر خوابت ببرد، ولی هرچه مک میزدی خوابت نمیبرد...کلافه بودی...نیم ساعتی گذشت...به یکباره بلند شدی و شروع کردی به نماز خواندن: قنوت خواندی رفتی رکوع و دو سجده و دوباره بلند شدی قنوت و سجده...و من تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب...چند دقیقه بعد هم به راحتی خوابت برد

بعد از چند شب همچنان من اینجوری هستم:تعجبتعجبتعجبسوالسوالسوال

پ.ن: دخترک ما از نوزادی اش زمان اذان صبح بیدار میشود...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه(مامان محمدسجاد)
5 مهر 92 23:04
عزیزم. چقدر زیبا. من واقعا اعتقاد دارم به این ارتباطات بچه ها. در محمدسجاد هم دیدم این حالت ها رو موقع اذان. انشاالله همیشه روحشون همینجوری پاک بمونه. ولی خیلی خیلی لذت بردم وقت اینو خوندم.


باهات موافقم صد در صد
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
6 مهر 92 5:48
راست مى گى ....؟؟
قربونش برم من
عجيب بود خيلى
اين فرشته ها پاكند و معصوم



برای خودم هم هنوز باورش سخته
واقعا از پاکیشونه
خدا کنه ما خرابش نکنیم این پاکی را
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
6 مهر 92 5:49
مثل فرشته خوابيده ....نااااااازى
مامان سها
6 مهر 92 5:50
آخی نازی دخملم....دخملمون از همین الان میدونه چه جوری آرامش پیدا کنه


قضیه همون فطرته شاید...
مهتاب
6 مهر 92 10:01
ماشالا به این دختر ناز
منم



ممنونم
ماهم همچنان
الهام مامان اوینا
6 مهر 92 11:31
هزار ماشاالله...
واقعا هم قابل تصور نیست... ولی میشه به این رسید که لقمه حلال و رفتار پدر و مادر خیلی تاثیر داره روی بچه خیلی ...اپم..


لقمه که خیلی مهمه ولی من فکر کنم بیشتر از فطرت پاک بچه هاست این رفتارهاشون...
اومدم
زهرا (مامان طه )
8 مهر 92 20:52
قربون پاکیت برم عزیزم بروزم عزیزم
مهتاب
10 مهر 92 12:59
سلام تسنیم کوچولو اسم من حلماست تازه 2 ماهه که به دنیا اومدم با من دوست میشی؟


بله حتما مامانی حلما
میام پیشتون
مامان طهورا عسلی
10 مهر 92 15:44
اصلا عجیب نیست عزیزم
یادمه یه استادی میگفت خداوند متعال فطرتا و داتا طوری بچه رو آفریده که ناخودآگاه بچه بین الطلوعین بیداره
اما این برنامه ریزی بد ما مادرهاست که باعث میشیم بچه کم کم اون غریزه رو فراموش کنه و تا لنگ ظهر بخوابه..


من هم همینطور فکر میکنم
زهرا (مامان طه )
10 مهر 92 21:52
سادات جونم بروزم عزیزم


دندونهای گل پسری مبارک
اومدم
خاله آسیه
11 مهر 92 15:38
برای یک خاله دلتنگ عکس و مطلب بنویسید لطفا
دلش یه ریزه است و خوب میدونی دل خاله ها یه ریزه بشه بعدش چشماشون اشکی میشه پس بنویس جان خواهر


به خاطر روی گلت امروز زود پاشدم برات یه پست نوشتم
الهام مامان اوینا
11 مهر 92 23:52
خصوصی