تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

امید دل مامان و بابا

عشق پانزده ماهه

1392/4/19 13:08
نویسنده : مامان و بابا
305 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم امروز وارد شانزدهمین ماه زندگی اش میشه. هرروزی که به اتاق عمل میرم و نی نی کوچولوهای تازه بدنیا اومده را میبینم امکان نداره یاد 19 فروردین خودم و دخترکم نیافتمقلب

خبر مهم اینکه دخترکم چند شبی است مستقل شده و خوابیدن روی تختش را تجربه میکنهماچ هرچند گاهی نصفه شب بیدار میشه و باید بهش شیر بدم تا بخوابه ولی شکر خدا تا حالا خیلی خوب همکاری کردههورا به نظرم سن خوبیه برای جدا خوابوندنش...

هنر نمایی هاش هم خیلی زیاد شدن!آخریش اینکه دیشب خونه بابابزرگش رفت وایساد کنار مبل بعد سرش را خم کرد رو مبل. دستهاش را هم باز کرد روی مبل بعد پاهاش را یکی یکی گذاشت رو میز وسط!!!!!!!! یعنی دخترم مثل آکروباتیک بازها شده بود و یکی دو دقیقه ای رو هوا بود و ما هم اینجوریتعجبتعجبتعجبتعجب

توضیح اینکه میخواستم کلی عکس جدید بذارم ولی امروز فلشی که روش عکسها بود سوختگریه خداکنه بشه عکسهاش را ریکاوری کرد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان طهورا عسلی
19 تیر 92 15:13
ما عکس میخوایم یالا


شما دعا کن عکسهامون ریکاوری بشن چشم میذارم
زهرا
19 تیر 92 23:10
وای چقدر دلم واسه تسنیم جونی تنگ شده بود. چه خوب که جدا میخوابونیدش. من خیلی وقته که اینکارو کردم ولی چون کلا حنانه خیلی بد خوابه همه ش از شب تا صبح در حال رفت و آمد بین جای حنانه و اتاق خودمونم. حنانه رو توی اتاق خودش نمیتونم بخوابونم چون فاصله ش تا اتاق خودمون زیاده، به جاش توی پذیرایی میخوابونمش!!! یه دغدغه ای شده این خواب واسه ما




من هم شبها چند بار بیدار میشم باید برم شیر بدم گاهی هم مجبور میشم بیارم کنار خودمون بخوابونم کم کم انشالله دیگه تنها میخوابه

البته ما خونمون کوچیکه ولی ترجیح دادیم تسنیم تو اتاقش بخوابه تا به اونجا عادت کنه ماهم فعلا اومدیم تو هال که سریع صداش را بشنوم
راستی دل من هم برای حنانه جون یه ذره شده بود

مامان طه
20 تیر 92 12:34
سلام عزیزم 15 ماهگی تسنیم جون مبارک ایشالا

ببوسش


مرسی عزیزم
زهرا(✿◠‿◠)
20 تیر 92 13:10
عزیزمممممم....
روزا چه زود میگذره....
16 ماهگیش مبارک
منتظر عکساش هستم!


واقعا خیلیــــــــــــــــــی زود میگذره
مامان طه
21 تیر 92 11:32
بروزم زینب جون
فاطمه (مامان محمد سجاد)
22 تیر 92 13:04
بلاخره اومدید. خیلی منتظرمون گذاشتیدا. دیگه تکرار نشه لطفا، که ما دلمون برای تسنیم و این هنرنمایی هاش تنگ می شه


مرسی خاله فاطمه جون
تازه کلی عکس از هنرنمایی هاش بود نشد بذارم
سمان مامان آرشیدا
23 تیر 92 2:52
ای جونم دخمل ورزشکار.
آرشیدا و تسنیم بی برو برگرد تو ورزش بانوان مدال آور میشن.
آفرین که مستقل میخوابه.


من که خودم اصلا اهل ورزش نبودم ولی خیلی امید دارم تسنیم ورزش را دوست داشته باشه
الهام مامان آوینا
26 تیر 92 14:28
چه خوب که جای تسنیم را جدا کردید... ولی ما متاسفانه نمی تونیم این کار را بکنیم..1- خونمون کوچیکه.2- تخت دخترمون نوجوانه و حفاظ نداره.. اگرم بخوام تو اتاقش بخوابونمش یا میخوره به کمد خودش و یا اینکه به میز کامپیوتر .. انقدر هم تو خواب شب می چرخه و وول می خوره که خدا میدونه... ولی تو روز که می خوابه اصلا از جاش تکون نمی خوره... 3- گاهی اوقات شب ها بیدار میشه و طلب شیر میکنه..

4- ما هم از اول که عادت کردیم تو هال می خوابم دیگه نمی تونیم بریم تو اتاق خواب بخوابیم...

5- می ترسم ما تو اتاق بخوابیم اون را تو هال بگذاریم یکباره پاشه و دست به چیزی بزنه و یا رو مبلی چیزی بره و حواسش نباشه بیفته.... گاهی اوقات خودش خوب از روی راحتی ها میاد پایین ولی گاهی اوقات حواسش نباشه یکدفعه میفته زمین




البته ما هم غیراز تخت که مال تسنیم نوزاد نوجوانه بقیه مشکلات را داریم خونه کوچیک و تکونهای زیاد تسنیم موقع خواب که وقتی کنار خودمون میخوابید نصفه شب باید میگشتم پیداش میکردم

الان هم شبها بیدار میشه و شیر میخوره ولی من کنار میام با سختی اش چون بزرگ بشه خیلی سخت میشه جدا کردنش


زهرا
3 مرداد 92 2:42
سلام وب قشنگی دارید .به وب منم سر بزنید پشیمون نمیشید راستی نظر فراموش نشه


سلام خانوم
آدرستون اشتباه بود