تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

امید دل مامان و بابا

محبت

1392/4/4 13:55
نویسنده : مامان و بابا
384 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از این کتابهایی که برای تربیت کودک گرفته ام چندماهی است توی کیفم جا خوش کرده تا وقت بیکاری بخونمش. حدود 100 صفحه دارد ولی فکرکنم هنوز 50 صفحه اش را نخوانده ام و این برای منی که 1000 صفحه کتاب(هری پاتر در دوران نوجوانی) را چند ساعته میخواندم یعنی فاجعه!!!!!!!! یکی از مطالب کتاب راجه به یاد دادن محبت به کودکان بود: اینکه با نی نی بشینی و با عروسکها حرف بزنی: مثلا بگی ببعی چقدر خوشگلی! چقدر نرم و نازی!!! یا سارا خانوم خوشگل چه موهایی داری بیا موهات را شونه کنم و یا دارا جونم چقدر دوست دارم بوست کنم و بوس کنیم نازی کنیم و... ...(حرفهای مادر و دختری ما با عروسکها)

این سارا و دارای دخملی که عیدی مبعث بودن شده اند نوه های ما!!اینقدر تسنیم دوستشان دارند که هرجا برویم لااقل یکی شان باید همراهمان بیاید!!!دو سه روز پیش حدود 10 شب برگشتیم خانه. دم در ورودی به بهانه اینکه از بغلم پایین بیاید گفتم: دارا جون سارا خانوم کجایین؟؟ دلمون براتون خیلی تنگ شده!!! تسنیم من بدو بدو رفت و پیدایشان کرد: و یکی از قشنگترین صحنه های زندگی من شکل گرفت: محکم هردو را بغل گرفت و تند و تند هرکدام را چندین بار بوس کرد

غرق در انرژی میشوم با یادآوری این لحظه

پ.ن: دندون پنجم دخملی 13 شعبان در اومدبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان طه
4 تیر 92 12:54
زینب جان سلام دندون دخملی مبارک ببوسش

ما بروزیم تشریف بیارین


تولد بابای طه جون هم مبارک
lمامان تسنیم سادات
4 تیر 92 15:34
آخــــــــــــــــی عززززیزم ....
وای منم خیلی خوشم میاد اینا عروسکاشونو بغل می کنند و بوس میکنند...
حالا خوبه تسنیم زود رفته سراغ عروسک
تسنیم من که اندازه های تسنیم شما بود فقط توپ و ماشینو ... آهان حیون همدوست داشت


البته دخملی ما علاقه زیادی هم به ببعی از هر نوعش داره ها
ولی خدارا شکر ماشین بازی دوست نداره برعکس مامانش و خاله هاش که باهم ماشین بازی میکردن
مامان سها
5 تیر 92 1:01
بوس بوس.مامانی کتابو معرفی میکنی؟؟ با تشکر


این یکی فکر کنم روشهای تربیت کودک یکساله بود (البته اگه اشتباه نکنم)
عمه سارا
5 تیر 92 14:22
چه دخمل مهربونی داریم ما
دندوناشم که تو مناسبت ها در میان
عجب سیستم باحالی دارن
مبارکش باشه


به به عمه سارا جون
امیرعلی ما چطوره؟خوب لگد میزنه؟
دخملی ما کلا بی مناسبت کاری را نمیکنه
دندون بعدی حالا ببینیم کی درمیاد؟؟؟
الهام مامان آوینا
5 تیر 92 16:52
سلام... کلی برای منم لذت بخش بود ماجرای نوه هاتون.. کلی ما هم خوشحال شدیم انگار نوه های ما را صدا کردید...خدا قسمت ما هم کنه از این نوه ها!!!!
دندون 5 مبااااااااااارک... حالا فعلا در میاری تسنیم جون یکدفعه استپ می کونه... اوینا از دقیقا عید به بعد هیچ دندونی در نیاورده!!!!!!!!!رو 8 تا دندون استپ کرده...منم که خانه دارم وا... وقت نمی کنم بخونم این کتاب ها را .. شما که دیگه عذرت موجه است.... من اینقد وقت نمی کنم که به صورت موضوعی کتاب تربیت ها را می خونم هرکدوم که نیاز بیشتری داشته باشم..

انشالله هم آوینا دوباره میوفته رو دور و تند و تند درمیاره
ولی خدایی کتاب خیلی لازم و مفیده
الهام مامان آوینا
5 تیر 92 16:54
یه چیزی به نظرت با این ترفند بچه ها حسودیشون نمیشه... اوینا خوابه ... روش انجام میدم ببینم عکس العملش چیه؟؟؟؟/ اخه یه بار همسرم داشت دختر خواهرش را عزیزی می کرد و اوینا هم همینطوری متعجب نگاه می کرد به باباش و دختر عمه اش!!!!!!!!


به نظرم باید با خود بچه این کار را را کرد
مثلا من اول تسنیم را بغل میکنم چند بار بوسش میکنم بعد همینطور که تو بغلمه دارا و سارا را بوس میکنم و میگم تسنیم خانوم شما هم سارا خانوم را ببوس که بوس میکنه
یا شونه را بر میداریم به نوبت موهامون را شونه میزنیم اول تسنیم موهای من را بعد من موهای تسنیم بعد هم تسنیم موهای سارا را اینجوری بچه ها میفهمن که خودش مهم تر هستن
بچه های دیگه را هم که بغل میگریم با تسنیم بغلشون میکنم یعنی دوتاشون را باهم چون واقعا ناراحت میشن
الهام مامان آوینا
5 تیر 92 17:05
پنجره نی نی گپ باز شد برام هر چی پیام می دادم پیامی از سمت شما دریافت نمی کردم.. شما هم اینطوری بود؟


بله برای من هم همینجوری بود من هم بستمش
سمانه مامان آرشیدا
5 تیر 92 18:27
وای چه حرکت بامزه ای کرده
معلومه دختر مهربونیه


واقعا مهربونه
مامان امیرعلی گلی
6 تیر 92 11:08
سلام عزیزم وب جالبی داری به امیرعلی هم سر بزن مرسی http://amirjan.niniweblog.com/[تایید