تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

من بچه شیعه هستم...

1392/3/12 12:42
نویسنده : مامان و بابا
663 بازدید
اشتراک گذاری

من بچه شیعه هستم:

از حدودای هشت ماهگی ام یاد گرفتم بعد از غذاخوردن دستام را ببرم بالا و خدارا شکرکنم.

نماز را دوست دارم، هرکس نماز بخونه بدو بدو میرم کنارش می شینم(نی نی تر که بودم چهاردست و پانیشخند)

کتابهای دعای سجاده ها را برمیدارم ورق میزنم بعد هم بوسشون میکنمماچ البته تسبیح را هم برمیدارم می اندازم دورگردنم راه میوفتم دور خونهخنده

وقتی صدای صلوات را می شنوم لب هام را بیصدا تکون میدم(انقدر بامزه که همه میخوان بخورن منوعینک)

موقع مداحی ها سینه و دست میزنم(با توجه به لحن غمناک و شاد سینه یا دستچشمکالبته بعضی وقتها هم جابه جا میشن خوبمژه)

صدای اذان و قرآن را که میشنوم دستم را میذارم رو گوشم که انگاری دارم باهاش میخونم

اینجاها هم رفتم زیارت: امام رضا(ع)/حضرت معصومه(س)/ امامزاده ها: شاه عبدالعظیم،حمیده خاتون، هاشم، شاهرضا،صالح و...

توضیح: ببخشید خیلی بزرگونه بود آخه مامانم نوشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

بابا
12 خرداد 92 14:51
بابا قربون اون شکل ماهت بره میدونی چقدر تو این فکرم که وقتی سه سالت بشه چطوری میشی؟؟؟ با این عکس به یاد سه سالگی ات می افتم!!!!!!!!!! دختر گلم مداح شناس هم هست و ارادت ویژه ای به صدای مداح با اخلاص اهل بیت حاج محمود کریمی داره و به خوبی صداشو میشناسه الهی به حق امام رضا عاقبتت به خیر بشه و یه باقیات و صالحات برای من و مامان بشی
علی
12 خرداد 92 21:39
بعضی موقع ها بچه ها باهام خیلی رفیقن

یکی از اون موقع ها :

http://agh2ir.persiangig.com/DSC00625.JPG


مرسی علی آقا از عکسهای خوشگل
پس بابا صدرای ما هم بچه شده؟؟؟
علی
13 خرداد 92 9:22
من که نگفتم هر کی با من رفیق می شه بچش!
مامان طه
13 خرداد 92 12:05
مامانی بروزم
سمان مامان آرشیدا
14 خرداد 92 16:21
آخی عزیزم. قربون این بچه شیعه برم. ایشاللا که اونطور که میخواین بار بیاد که حتما میاد.
الهام مامان آوینا
14 خرداد 92 23:44
عزیزم خیلی خااااااااااااااااااانم شدی و خوردنی با این عکس نازت.. تسنیم گل زیاااااااااااااااارتت قبول عزیزم...
مامانی سها
16 خرداد 92 10:09
خدا حفظ کنه این خوشگل مامانی رو.
مامان طه
16 خرداد 92 10:11
ما دوباره بروزیم
مامان تسنيم سادات
18 خرداد 92 1:35
خدا حفظ كنه تسنيم قشنگ و نازتون رو
عكسشم خوردني شده
من عاشق اين فطرت پاك بچه هام
واى نمى دونى امروز تسنيم درباره حضرت زهرا (س) به من چى مى گفت اگه بشه توى يه پست مى نويسمش
دچار بى حوصلگى توى نوشتن پست شدم نمى دونم چرا ....!


حتما بنویس چی گفته، مشتاق شدم بخونم
من هم حوصله نوشتن ندارم هم وقتش را
الهام مامان آوینا
19 خرداد 92 0:57
زینب جون سلام ..چند بار اومدم ببینم پست زیارتتون را.. نگذاشته بودید.. یادش بخیر قدیما می رفتن در خونه کسی وقتی اون فرد نبود می نوشتن رو درش ما اومدیم نبودی.. خواستم بنویسم من اومدم اپ نبودی..تسنیممون را ببوس.. زیارتتون هم قبول.. ممنون که به یادمون بودید..تب اوینا هم بالاخره بعد از چند روز 5شنبه قطع شد.. دکتر گفت تب ویروسی بوده!!!!!!!!


خداراشکر اومدم از تو وبلاگت خوندم بهتر شده
هنوز وقت نکردم بنویسم نمیدونم هم کی برسم پست جدید بذارم
عمه سارا
19 خرداد 92 9:55
آخ خدا ننه نقلی زیارت قبول
خاله اسیه
20 خرداد 92 1:58
الهی من فداش شم عکس که نمی فرستی اقلا بنویس من عکساشو اینجا ببینم بعد تو را خدا نذاربا این مامان بزرگا بگرده مثه کزت شده هی یه دستمال دستشه این ور اون وروپاک میکنه
مواظب عشقم باش و مواظب خودت
خیلی عزیزین



قربونت خاله جون پس کی میاییییییییی؟؟؟؟
دیگه کار ژنتیکه نمیشه کاریش کرد این تمیزکاری را که از مامان بزرگهاش به ارث برده
خودت هم که میدونی وقت نمیکنم
سمان مامان آرشیدا
3 تیر 92 3:38
ای جونم نگاش کن.
یه بچه شیعه واقعیه.


مرسی مامانی انشاالله که اینطور باشه
عاشقانه هایم برای تو
4 تیر 92 20:11
سلام یه پست توپ گذاشتم بعد از مدتی زیاد زودتر بیاین تا نترکیده
مامی امیرحسین
6 تیر 92 21:26
پ.ن.
مامانم یادش رفت بنویسه که چقدر ناز و خوردنی ام هستم!!!


به به مامان امیرحسین جان!!!
بله خوب این پینوشت ثابت همه پست هامونه;-)