تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

نرم نرمک می رسد اینک بهار...

1391/12/26 16:54
نویسنده : مامان و بابا
434 بازدید
اشتراک گذاری

 

این اولین عکس تسنیم با سفره هفت سیننیشخند هفته گذشته فروشگاه شهروند..

 

تسنیم: امون از این مامان و بابام که چرخ این سنگینی را دادن من بکشمنیشخند

بابا: از دست این تسنیم خانوم که نمیذاره چرخ را کس دیگه ای غیر از خودش هل بده!!!نیشخند

*****************

بعد از خونه تکونی اواخر شب اومدیم پرده وصل کنیم بابا پله را گذاشت و رفت بالای کابینت، من هم بابا را راهنمایی میکردم. یهویی دیدم تسنیم خانوم بالای پله هاست!!!!!!!!نمیدونستم ذوق کنم بخندم بترسم چی کار کنم!!!!!!

خیلی بامزه میره بالا، با زانوهاشزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سما
22 اسفند 91 11:54
سلام مامانی تسنیم،خدا دخمل گلتو واست نگه داره.با اجازه وبلاگ دخملیتو توی وب دخملم لینک کردم


سلام
ممنون
آدرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان طه
22 اسفند 91 14:30
مامانی بروزم
مامان طهورا عسلی
22 اسفند 91 15:12
سلام. چه خطر ناک.

الان میگی باز بابا برقی اومد.


خدایی خودم هم ترسیدم
نمیدونم چرا اینقدر دخملی ما وروجکه
الهام مامان آوینا
22 اسفند 91 17:32
بچمون می خواد از حالا متقل باشه.. خاله قربونت بره که پوشکات را اینطوری حمل می کنی .... واقعا میگم یه پارچه خانم شده... اون از اون روسری سرکردنش...این از پوشک حمل کردنش اینم از کمک کردن در خونه تکونیش اسپند دود کن زینب جووون
مامان تسنيم سادات
22 اسفند 91 21:56
عسلم از الان عاشق خريد كردنه .... وووووووروجك اون بالا چى كار ميكنى ....؟؟؟؟
مامان سها
23 اسفند 91 13:20
من همون سما هستم که وب دخملیتو لینک کردم
فاطمه (مامان محمد سجاد)
23 اسفند 91 15:11
ای وااای . من از اینجا دلم ریخت. بابا دوربینو بذارید تسنیم رو بگیرید.
سمان مامان آرشیدا
24 اسفند 91 0:51
ای وروجک اون بالا چکار میکنی؟؟؟ بیا پایین میفتی دختر!!! میبینم که زحمت حمل پوشکهات رو هم خودت میکشی. آفرین دخمل زرنگ.
زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 11:59
چه قالب با مزززه ای گذاشتیییییی!
حال و هوای عید میاااد


از خود قالبهای نی نی وبلاگه
مامی امیرحسین
24 اسفند 91 15:22
سلام مامانی!
الان پوشک برای تسنیم خانوم چی استفاده میکنی؟
من به جز مولفیکس هرچی استفاده کردم پس میداده! امیرحسین پاش نسوخته. جوش های ریز ریز سرخ زده


ممکنه حساسیت اش به خاطر نوع غذای خودت و امیرحسین باشه ها
آخه تازه شروع به غذا کرده! بعضی ها هم میگن وقتی بچه بخواد دندون در بیاره ادرارش پای بچه را میسوزونه
مامی امیرحسین
24 اسفند 91 15:25
الان دیدم. مرسی استفاده می کنی! من یه دفعه خونه مامانم اینا استفاده کردم جوری پس داد که چکه کرد روی فرش مامانم!!!


تسنیم. جز یه بار اصلا با مرسی پس نداده شاید محکم نمی‌بندی یا لبه اش را نمیدی بیرون؟ آخه من ندیدم ج ی ش ی را پس بده فقط پیفی اون هم وقتی نی نی بود!
شاید هم دختر و پسر فرق میکنه
مامان طه
30 اسفند 91 20:05
سلام گلم عیدت مبارک بروزم