تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

سالی که نکوست...

1392/1/4 2:26
نویسنده : مامان و بابا
356 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال را بازیارت قبور شهدا و امازاده محل در آخرین شب جمعه سال تمام کردیم. امسال را هم با زیارت امامزاده شاه رضا پسر امام موسی کاظم(ع) و شهدا و شهید عزیزی از بهترین فرمانده هان مان بوده، شروع کردیم.

به برکت وجود دخترم امسال بالاخره موفق به زیارت مزار شهید محبوبم شدم. شهیدی که یه جورایی مدیونش هستم...چه دنیاهایی داشتم با کتاب نیمه پنهان ماهش و شب های دوکوهه... حس خوبی بود که بالاخره توانستم سوره یس را که علاقه عجیبی به آن داشت را بر سر مزارش بخوانم...

 

سالی که نکوست از بهارش پیداست...

امیدوارم برای همگی نیکوترین سال باشد...سالی پر از خبرهای خوش ظهور...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تسنيم سادات
4 فروردین 92 11:17
قبول باشه انشاالله



ان شاالله
ما که بنده های خوبی نیستم مگه این بچه های پاک باعث بشن اینجور جاها بریم
سمان مامان آرشیدا
4 فروردین 92 19:45
سال خوبی داشته باشین.
امیدوارم ایمسال براتون سرشار از سلامتی و شادی و معنویت باشه.


ممنون
همچنین برای شما و دخمل گلتون
مامی امیرحسین
4 فروردین 92 20:22
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند .....
آرزو دارم هر روز زندگیتون بهاری و دلهاتون هم مثل روز نوروز شاد باشه .....


مرسی خانومی
همه این آرزوهای خوب را برای خودت و خونوادت میخوام
Man & Ma (مامان فاطمه ناز )
6 فروردین 92 12:06
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است

که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم ....

وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی

لطفا نظر فراموش نشه

www.metwooo.blogfa.com

-www.fan2ghe-maman.niniweblog.com



سجاد
19 فروردین 92 23:58
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...