تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

پیش درآمد رسیدن به یک سالگی

1392/1/17 15:56
نویسنده : مامان و بابا
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم

تسنیم جونم و وجودم

امروز 17 فروردینه و امروز صبح اولین روز کار رسمی ما (یعنی مامان و من )هست

امروز صبح خیلی دلم سوخت،فکر کنم حالا حالا ها جای سوختنش بمونه،وقتی مامان صبح از بغل خودش تو رو داد به بغل مامان شهره و در حالی که داشتی میخندیدی و شاد بودی ،یهو زدی زیر گریه!!!!!!!!!

میدونم چند ثانیه بیشتر نبوده اما بد آتشی به دلم زدی دخملی!!!!کلی با خودم درگیر شدم!!!و هنوز با خودم قهرم!!!!!سختر اینکه از اول سال تا حالا همش به فکر اتفاقات امسال هستم!!!ذلم بدجور پر شده بابایی قشنگم!!اما تو غصه نخور این هفته میرم هیئت همش درست میشه ان شا الله،ما مادر داریم و خودش هوای مارو داره

عزیزم نمیدونی چه جیگری شدی این روزا!!!!!!اگه نمیترسیدم از آسیب به تو یه وقتایی اینقدر فشارت میدادم تا کجا نمیدونم!!!!!چشمکوقتی با لهجه خودت میگی بابا دلم غش میره و هر بارشو دوست دارم بگم بابا قربونت بره !!!!!!

میدونی که بابا عقل درست حسابی نداره و هر وقت میاد مینویسه آخرش یه هدف غمناکی داره!!!

تو هی خودتو برای بابا لوس میکنی و بابا عاشق تو میشه!!!بعد با خودم میگم الهی بمیرم برای اون دختری که بارها پدر بزرگوارش میگفت ((پدرت به فدات!!!!)) و نامرد مردمان قدر وجودشو ندونستن!!!!!گریه

دخمل نازم ما امسال  برای شما تولدی نمیگیریم!!!البته تو روز تولدت و دلیل اون هم عزاداری ما برای حضرت مادر است،میدونم از ما ناراحت نمیشی چون خودتم اخلاقت به مامان نازت رفته و روحیات پاک اونو داری

خدا شما دو تارو برای من حفظ کنه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تسنیم سادات
17 فروردین 92 16:16
خداوند حافظ خانواده سه نفربتون باشه
خاله اسیه
17 فروردین 92 17:54
نبینم غمت داداشی میدونی که چقدر عزیزی
بابای امیرحسین
17 فروردین 92 23:40
ان مع العسر یسری
چشم به هم بزنی داری عروسش میکنی و وسط اون همه شادی بازم بغضت میگیره!روزگاریه!
ضمنا وسط این همه مشغولیتی که دارم نمی دونم چطوره یادمه این روزها تولد تسنیمه! دیشب اومدم منتها فرصت نکردم چیزی بنویسم
ما هم میلاد تسنیم خانوم گل را گرامی میداریم.


ممنون از محبتتون
دل به دل راه داره...
ان شالله نتیجه آزمون جامع هم عالی میشه
امیرحسین کوه نوردمون را ببوسین
الهام مامان آوینا
18 فروردین 92 13:39
تسنیم عزیز تولد 1 سالگیت مبااااااااااااااااااااارک این 19 تا گل را به مناسبت روز 19 فروردین از اوینا خانوم ما پذیرا باش... امیدوارم تو سال جدید پیشرفت های خوبی داشته باشی و سلامت باشی... زینب جووووووووون دیروز یه نفر برام نظر گذاشته بود برم رای بدم بهش تو جشنواره اتلیه سها ... رفتم که رای بدم عکس یه تسنیم هم بود احتمال 90 درصد دادم که خود تسنیم باشه منتها چون عکس کوچک بود واضح نبود تصویرش ...روش کلیک کردم بزرگ ببینم دیدم نشون نداد... الانم رفتم رای بدم نشد ولی دوباره حتما میرم بهش رای میدم ...انشاا... تو این جشنواره برنده بشه....
مامان طه
19 فروردین 92 10:30
مامانی یعنی ارزش سرکار رفتن اینه که گریه تسنیم رو حتی برا یه لحظه ببینی؟ چی بگم والا
مامان طه
19 فروردین 92 10:32
البته من مامان تسنیم جونو گفتما
مامان( فاطمه، گل بابا)
23 فروردین 92 22:35
وااااااای من درک میکنم. اینقده سختــــــــــــــه ه ه ه .....