تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

نظرات (8)

فاطمه (مامان محمد سجاد)
2 بهمن 91 10:57
درک می کنم.
البته آقا دایی تسنیم که شما تعریفشو می کردید با همین شرایط هم بهترین نتیجه رو می گیره انشاءالله


خدا کنه که یه رشته خوب و یه جای خوب قبول بشه..
خاله زیبا
2 بهمن 91 19:48
ایشالا که داییش موفق می شه
بابای امیرحسین
2 بهمن 91 23:06
به عنوان یه دانشجو که پسرش تا سه ماه دیگه میخواد از این کارا بکنه سخت نگران شدم! به عنوان یه معلم کنکور: بابا جمع کن با این اوضاع نمیشه تست زد. برو یه جای امن به عنوان یه بابا:کلی با این قایم بازی های تسنیم حال میکنم. (یکی در یخچاله یکی هم این)
مامان تسنیم سادات
3 بهمن 91 10:15
درک میکنم عززززیزم .... چون تسنیم هم با باباش همین بساط رو داره برای درس خوندن ....
sara
4 بهمن 91 8:19
ame gorbunet bere


خدا نکنه
الهام مامان آوینا
4 بهمن 91 16:42
الهی عزیزکم. خوب درجایی که تسنیم هست دایی جان محترم باید کاسه و کوزه اشان را جمع کنن دیگه..... شوخی کردم برای دایی تسنیم خانم هم به خاطر تسنیم خانم ارزوی موفقیت و قبولی در رشته مورد علاقه و شهر مورد علاقه اش را داریم............
الهام مامان آوینا
4 بهمن 91 16:44
این طور که در عکس پیداست چقدر هم که دایی مدهوش درس هست و بیچاره تسنیمی ما که رفته اون زیر. بابا دایی جان اون درس و کتاب ول کن بیا تسنیم و بگیر . مواظب باش تو را به خدا تسنیم جان . این کارا خطرناکه خاله...
زهرا
6 بهمن 91 11:56
بابا دایی جون تسنیم خانوم، تا تسنیم شیرین و عسلی هست درس خوندنو میخوای چیکار آخه؟!