تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

کارهای جدیدی یاد گرفته ای گلکم

1391/5/10 16:55
نویسنده : مامان و بابا
299 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همه همسن و سالهایت علاقه زیادی داری به چنگ زدنچشمکاوایل وقتی شیر میخوردی چنگ مینداختی و پیرهنم را میچسبیدی ولی الان بیشتر دوست داری که انگشتم را بگیری و شیر بخوری.

بغلت که میکنیم امان نمی دهی. از کشیدن ریش های بابا صدرا شروع کردی به خصوص وقتی می برد بشورتت. دیروز هم که عینکش را چسبیده بودی و ول نمیکردی چنگ زده بودی به شیشه عینک. آخر سر هم من اومدم و به زور دستت را جدا کردمزبان کشیدن موهای من را هم تازه شروع کردی و هر چه می گویم دخترم موهای من خودش به اندازه کافی میریزه نیازی به کندن شما نداره فایده ای نداردنیشخند

از وقتی هم که غلتیدن را یاد گرفته ای دیگه کافیه بذاریمت رو زمین، تا رومون را بر میگردونیم چرخیدی. بهت میگم تسنیم سه سوتزبانمن هم سمت چپت که بیشتر اونطرفی میچرخی یکی از اسباب بازی هات را میذارم تا راحت نتونی غلت بزنی ولی انقدر تلاش میکنی که غلتت را میزنی.

امروز صبح ولی خیلی جالب بود ما خواب بودیم و تو از خواب بیدار شده بودی بی سر و صدا. فقط من حس میکردم یه چیزی هی میره بالا و محکم میخوره به پهلو هام. چشمام را باز کردم دیدم بله دخترم 90 درجه ای چرخیده و مرتب جفت پاهاش را بالا میبره و محکم میاره پایین و این پاهای محترم با شدت میخورن به پهلوی مبارک منخنده دخترکم بیدار شده بوده و داشته با خودش بی سرو صدا بازی میکرده...

ماشاالله شما الان اینقدر شیطونی و یه لحظه آروم و قرار نداری، راه بیفتی چیکار میکنیسوالزبانخدا را شکر خونمون کوچیکه و سریع میتونم پیدات کنمماچ

 

پاهای کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)