تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

بدون عنوان

1393/3/25 7:45
نویسنده : مامان و بابا
746 بازدید
اشتراک گذاری

تسنیم و باباش دم در منتظرن من آماده بشم روز نیمه شعبان بریم بیرون ناهار بخوریم. من هم شال نویی را که تا حالا تسنیم ندیده بود سرم کردم و اومدم دم در. یهویی صورت سراسر خوشحالی تسنیم را دیدم که با یه ذوق خیلی خاصی گفت: وای مامان چه خوشجل شدیخندونک و شروع کرد من را بوس کردنبوس

من را بگی انگاری پرواز میکردم و رو ابرها راه میرفتم

خدا جون ممنونم خیلی عیدی خوبی بود.

پسندها (4)

نظرات (3)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
25 خرداد 93 15:58
الههههههى قربون اين دختر
مامان و بابا
پاسخ
وای که چقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر دلم برای تسنیم سادات تنگ شده از دست مامانش که ما را بی خبر میذاره
زهرا (✿◠‿◠)
28 خرداد 93 1:05
عزیزممممممم... انقد بزرگ شده که این لوس بازی دخملونه هارو در میاره؟ جانمممممم
مامان و بابا
پاسخ
حالا کجاش را دیدی دختر نداری که یه خواهر بیار برای محمد صادقت ببین چه میکنه با دلتون
فاطمه (مامان محمدسجاد)
28 خرداد 93 17:04
عزیزم. خیلی هم ذوق داره واقعا. اصلا کارهای دخترونه این تسنیم بانو مارو کشته. راستی میدونی که داره یکسال از دیدنتون می گذره؟ ببین چقدر دل ما براتون تنگ شده
مامان و بابا
پاسخ
بله بله ما یادمون بود که قرار بود تولد امام سجاد(ع) یه جشن بگیری برای پسرت ولی خوب افتاد موقع امتحاناتت حالا شما تشریف بیارین اینطرفی امون از این تهران که اینقده بزرگه