تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

شروعی دیگر

1393/1/18 9:14
نویسنده : مامان و بابا
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل عزیزم

دیگه خانوم شدی برای خودت آخه 2 ساله شدی

و این اتفاق مهم یعنی پایان 2 سال شیرین از زندگی تو اینقدر مهم هست که باز بابایی تنبلتو دست به قلم کنی

نمیدوتی چقدر از بودنت شادیم و چه معنی زیبایی بخشیدی به زندگی ،میدونی زندگی مون رو مثل هزار تویی کردی که با حضور تو هر روز یه وجه جدیدش افتتاح میشه که منو مامان خیلی لذت میبریم

دیشب داشتم به این فکر میکردم که گلم یه زمانی که خیلی هم دور نبود وقتی یک کلمه به من میگفت :((بابایی دون=یعنی بابایی جون)) چقدر خوشحال میشدم و کیف میکردم حالا دیگه دخترم داره با ما صحبت میکنه جمله 2-3 کلمه ای،خیلی برام شیرین بود چند شب قبل وقتی سر نماز بودیم ((یهویی)) برگشتی گفتی : ((خدایا بابام نماز میخونه))!!!من که معتقدم هم خوب میفهمی هم زبلی و پایه من برای زبل بازی

دیشب بهت میگم تسنیم خانوم میدونی میخوایم بریم کجا!!!!و تو خیلی شیک جواب میدی :((کجا؟؟؟))این جور حرف زدنت دیوونه ام میکنه و بازهم یهوویی میفهمم این یعنی شیرین زبونی و این یعنی وقتی داری 3 سالگی رو پشت سر میذاری و هر روز شیرین تر میشی پس وای به حال دل این بابا که کلی وقته منتظره یه دختر 3 ساله داشته باشه!!!!دیگه نوشتن سخته

 

از خدا میخوام امسال با هم برسیم به جاهایی قشنگ ،من و مامان و تسنیم خابایی((همون خانباباییچشمک با گویش تسنیم))

عزیزم تولدت مبارکدلقکدلقکدلقک

پسندها (1)

نظرات (13)

الهام مامان آوینا
18 فروردین 93 14:08
تسنیم جون تولدت مبـــــــــــــارک.... از طرفــــــــ آوینـــــــــا
مامان و بابا
پاسخ
سلام به به الهام خانوم عزیزم خوبین شما؟ هر روز میام وبلاگتون ولی شرمنده نمیرسم نظر بذارم آوینای گلم چطوره؟ راستی موهاش خیلی خوب شده بود مبارک باشه
مامانی درسا
19 فروردین 93 1:56
عزیز تولدت مبارک انشاالله 120 سالگی تو چشن بگیری
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم مامانی درسا که اینقده با وفایی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
19 فروردین 93 10:12
غنچه كوچولوى مامان و بابا ، تولــــــــــــــــدتــــ مباركـــــــــ *************** انشالله زير چتر ولايت و از محبين و خدمتگزاران اهل بيت عليهم السلام باشى
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم خاله مهربون انشاالله همه دعاهای خوب برای تسنیم سادات شما
مامان طهورا عسلی6422
19 فروردین 93 22:50
سلام تولد مبارک...............
مامان و بابا
پاسخ
سلام به به چه عجب کجایین شما خانوم؟؟سال نوتون مبارکدلمون برا یطهورا خانوم حسابی تنگ شده
فاطمه مامان زهرا
20 فروردین 93 13:53
كامنت من كووووووو بامداد هفدهم فروردين اومدم نصفه شبي تولد تسنيم جونو تبريك گفتم پيشاپيش ، حالا نيستش
مامان و بابا
پاسخ
سلام فاطمه جون تو پست قبلی کامنت گذاشته بودی برو همونججاست راستی تسنیم متولد 91/1/19 هست نه 18 ام
فاطمه مامان زهرا
20 فروردین 93 13:55
حالا كه تبريك پيشاپيش من نيست پساپس! و با يك روز تاخير دوساله شدن مادريهايت و دو ساله شدن فرشته كوچولو رو تبريك مي گم
مامان سها
20 فروردین 93 23:51
سلام ماماني خوبيد؟ سال نوتون مبارك تولد دو سالگي دخملمونم مبارك باشه ايشالا صد سالگيش
مامان و بابا
پاسخ
سلام مممنونم دوست خوبم یادته پارسال براش تقویم درست کردی؟؟؟وای چه زود گذشت
فاطمه مامان زهرا
21 فروردین 93 10:38
اون موقع كه اين كامنت گريه رو گذاشته بودم كامنت قبلي ام تاييد نشده بود كامنتهاي دو تا پست قبلي رو چك كردم وقتي مطمئن شدم نيست اينجوري اشكم در اومد شايان ذكر است من خودم حواسم بود كه تسنيم خانوم نوزدهم فروردين روز شرف شمس بدنيا اومدن ، ساعت دو و هفده دقيقه بامداد هفدهم فروردين اومدم پيشاپيش تبريك بگم كه اگر نوزدهم نتونستم بيام اينجا تبريكم رو گفته باشم
خاله بهاره(مامان آوا)
22 فروردین 93 17:15
تسنیم خانوم تولدت مبارک.انشاله هزارساله بشی .
سمانه مامان آرشیدا
23 فروردین 93 3:31
سلامممممم تولد دخمل گلم مبارک باشه. ایشاللا 120 ساله بشی. زیر سایه پدر و مادر همیشه شاد و موفق و سربلند باشی. برات بهترین آرزوها رو دارم دختر کوچولوی ناز.
فاطمه (مامان محمدسجاد)
25 فروردین 93 12:19
ما كه پيام تبريكمونو يه جور ديگه فرستاديم ولي بازم تبريك. حالا چرا هرچي ميايم ديگه از تسنيم خانم ننوشتيد. ما منتظريم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم خودت میدونی که چقدر گرفتار شدیم یهوییی...
سمانه مامان آرشیدا
9 اردیبهشت 93 14:36
پیام خصوصیم رو گرفتی؟
مامان و بابا
پاسخ
بله عزیزم واقعا ممنون خیلی زیاد کاش یه جوری هم الگوهاش را داشتم
شادی
20 اردیبهشت 93 9:12
خدا حفظش دختر کوچولوی نازی دارین. جالبه که فقط 9روز با دختر من اختلاف سن داره. ایشالا دوستای خوبی برای هم باشن و باشیم.
مامان و بابا
پاسخ
انشالله