تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

امید دل مامان و بابا

غیرت

1392/7/14 11:31
نویسنده : مامان و بابا
284 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازم

غیرت یعنی اینکه

صبح که مامانت خواست تاکسی بگیره برای مترو، یه پراید که یه آقا جلو و دو تا آقا هم عقب بودند نگه داره، آقای محترم جوانی که جلو نشسته بود پیاده بشه و بگه بفرمائید خانوم شما جلو بشینید!

و این یعنی یه حس خوب تو اول صبح که هنوز هم مردهای خوش مرام و غیرت هستن...یعنی اینکه لازم نیست مامانت تا مترو ذکر و صلوات بفرسته تا این ترافیک تموم بشه و از اونجای تنگ پشت پراید که کیفش را هم بغلش گذاشته(جهت ممانعت از آزارهای احتمالی) راحت بشه

یعنی علی رغم نیم ساعت تاخیر در برگه کارگزینی، تا شب یه حس خوب همراه مامانه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان امیرحسین
14 مهر 92 10:25
جالب بود.دستش درد نکنه.
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
14 مهر 92 20:49
خيلى خيلى كمرنگ شده همچين كارايى توى جامعه ما
مامانى جون خصوصى


مرسی خانومی
مامان طهورا عسلی
15 مهر 92 10:58
خدا این روزهای ما را بخیر کند.

مهم این نیست که دیگران چقدر از انسان راضی هستند مهم این است که وجدان انسان نسبت به اعمالش در طول روز آرام باشد.


به نظرم هردوش مهمه
هم وجدان
و هم مردم
من که واقعا اون آقا را دعاش کردم فکر کنم همین باعث میشه در طول روزش کارهای خیری براش پیش بیاد...
خاله اسیه
15 مهر 92 14:52
فاطمه(مامان محمدسجاد)
15 مهر 92 23:50
ما که این روزا بیشتر برعکسشو می بینیم.
اتفاقا چند روز پیش که قرار بود تنهایی با پسرم سوار هواپیما بشم مامانم نگران بود که کیف سنگینمو چه جوری با خودم می برم. منم داشتم نق می زدم که مخصوصا توی شهرای بزرگ کسی به داد کسی نمی رسه و از این حرفا. ولی همین که خواستم با اون اتوبوسا برم سمت هواپیما یه پیرمرد از جاش بلند شد تا من با بچه بشینم و یه خانومه اومد کیف بسیار سنگینمو گرفت و تا بالا برام آورد و من دچار همون حس خوبی شدم که گفتی.

با بچه که واقعا فرق میکنه
بچه بغلت باشه یهویی همه آدم ها مهربون میشن...
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
16 مهر 92 15:53
روز كودك مبارك
مهتاب
20 مهر 92 12:33



الهام مامان اوینا
22 مهر 92 11:05
سلام. 18 ماهگی تسنیم جووووووووون مبارک.. واکسنش را زدی؟


سلام
انشاالله سه شنبه میبرم واکسنش را بزنن