تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

امید دل مامان و بابا

خدای رازق، پیامبر رحمت، امام رئوف

1392/3/21 9:29
نویسنده : مامان و بابا
366 بازدید
اشتراک گذاری

1- دوشنبه 6خرداد: قرار است سایت رجا فروش قطارهای ویژه تعطیلات اواسط خرداد را باز کند. به چند نفری سپرده ایم.بعد از تلاشهای بسیار و هنگ کردن سایت و... تنها بلیط برگشت را داریم!!! دوستان قول داده اند که در کنسلی ها بلیط جور کنند.

2- یک شنبه 12 خرداد: در کلاسهای عقیدتی نشسته ام، به مشهد فکر میکنم. قرارمان به رفتن مشهد 13-14 خرداد بود ولی هنوز بلیط جور نشده است. حاج آقا راجع به آیه قرآن(انّ الله هو الرزاق) توضیح میدهد: این آیه پنج تاکید دارد بر رزاق بودن خدا. حاج آقا میگوید من سالهاست به این آیه اعتماد کردم و جواب گرفته ام، اصلا نگرانی راجع به رزق و روزی ام ندارم. یاد خودمان میوفتم: شروع زندگیمان بدون حتی ریالی پس انداز و حالا که شکر خدا چیزهایی که میخواستیم را داریم هرچند با بدهکاری سنگینیچشمک

3- با صدرا صحبت میکنم که بیا مخارجمان را بنویسم و حساب کنیم چگونه خرج کنیم(وضعیت مالی کمی تا قسمتی وخیم است با توجه به اقساط بالا) اول قبول میکند ولی چند لحظه ای فکر میکند و میگوید: ولش کن بذار بسپریم به خود امام رضا(ع) مثل همیشه...فکر میکنم شش سال زندگیمان جلوی چشمهایم می آید: راست میگوید...

4- قطار که نشد! ولی بلیط هواپیما برای دوشنبه عصر جور شد. پولش هم جور شد: پدر بزرگم به مکه رفته عوض سوغات به هر نفر 50هزار تومان میدهد(ما سه نفر150) بابابزرگ صدرا هم 100 تومان تو راهی و ربع سکه ای هم که چند سال پیش خواستیم بفروشیم و گفتند بدرد نمیخورد بندازید دور را یکی از آشناها بعد ار آزمایش حدود 120 تومان فروخته...گریه ام میگرد از رازق بود پروردگاری که دارم. مهربانی پیامبرم که عیدی بزرگی در ایام مبعث به ما داد و می بالم به خودم که چنین امام رئوفی دارم...

شب عید مبعث باب الجواد صحن جامع رضوی

پ.ن: عکسهای سفر به همراه عکسهای ماه چهاردهم گل دخترم را بعدا تو یه پست میذارم. راستی دندون چهارم هم دوشنبه هفته پیش دراومد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سها
20 خرداد 92 12:19
خانمی اومدین مشهد.زیارت قبول.نیومدید دستپخت منو امتحان کنید.خوشحال میشدم مهمان ما بودید.منو همسرم خیلی دوس داریم پذیرای مهمونای امام رضا باشیم.تسنیم خانمی رو ببوسید.


مرسی عزیزم خیلی لطف داری
انشاالله دفعه بعد یه قرار میذاریم همو ببینیم
بابا
20 خرداد 92 15:52
ای بابا در نوشته عزیز دلم جای یک نکته خالی است و آن این است که قدرت ایمان زینبم و ارتباط خوبش با خدا سبب خیر همه این رخداد های زیباست
ای خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوستت دارم


ای بابا اینجوری میای مینویسی مردم میگن اینا میان اینجا هندونه زیر بغل هم میذارن!!!
مامان تسنيم سادات
20 خرداد 92 17:57
همين طوره كه مى گيد روزى دست خداست
چه قدر عالى كه دعوت شديد خدمت امام رضا(ع)
زيارتتون قبول باشه
اون پستى كه گذاشتم رو هفته پيش نوشته بودم منتشرش نكرده بودم
حس نوشتنم هنوز خيلى برنگشته ولى مى خوام اون گفته هاى تسنيم رو بنويسم.....



پس پست های ذخیره هم داری؟؟؟؟
حتما بنویس یادگار بمونه
زهرا(✿◠‿◠)
20 خرداد 92 18:25
ای جونممممم..
این خوشگل من داره موهاش در میادااااا


چه دقتی داری زهرا جون
من که آرزو به دل یه گل سرموندم
عمه سارا
21 خرداد 92 20:35
زیارتتون قبول
ایشالا به قول ما نائینی ها خیر از هم ببینید.
و همیشه خدا یار همه ما باشه .



مرسی عزیزم
شماهم خیر از گل پسرتون ببینید
مامان تسنيم سادات
22 خرداد 92 15:45
خصوصى گلم


ممنون
مامان طه
23 خرداد 92 11:25
سلام زینب حان زیارتتون قبول ایشالا دندون فسقلی هم مبارک ببوسش بیا پیشمون بروزیم
مامان تسنيم سادات
24 خرداد 92 1:13
ممنونم از راهنماييت دوست خوبم


خواهش میکنم
الهام مامان آوینا
24 خرداد 92 19:53
التماس دعای خیر دارم ازت زینب جوووووووون... قربون دل پاکت .. واقعا هم را ست می گویی رزاق بودن را .. اعتقاد همسرم در این زمینه بیشتر از من هست اعتراف می کنم... همیشه میگه کافیه خدا بخواد ... اگه خدا بخواد زندگی ادم از اینرو به اون رو میشه...زیارتتون هم قبول..منتظر عکسا می مونیم... دندون 4 هم مبااااااااااااااارک...


ممنون خانومی ما محتاج دعا هستیم
چقدر مهربون نظر گذاشتی
عکسها را نمیدونم کی برسم بذارم خیلی دیر شده
مامان طه
25 خرداد 92 11:48
خانومی بیا پیشمون


چشم
مامان سها
29 خرداد 92 11:48
من رمز نداشته بیدم مامانی


برای شماهم فرستادم
سمان مامان آرشیدا
3 تیر 92 3:37
آخی خیلی خوشحال شدم قسمتتون شد و رفتید زیارت امام رضا.
زیارت هر سه تون قبول باشه.


ممنونم