تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

بدون شرح

1391/10/10 12:03
نویسنده : مامان و بابا
373 بازدید
اشتراک گذاری

عمو: من بخورم انگشتای دستت را که مثل پاستیل نوشابه ای میمونه. بالاش تپلی بعدش لاغر میشهزبان

خاله کوچیکه: زینب این بچه ات هر روز شبیه یه چیزیه. امروز شبیه جوجوست، دیروز پیشی بودنیشخند

خاله بزرگه از فرانسه تو skype: سلام فندق من.

بعد مکالمه عوض میشه

خاله: اّّّّّّّّّّّّّّّّّّآآآآآآآآآآ(با جیغ )

تسنیم: آآآآآآآآآآ(باجیغ)

خاله: eeeeeee

تسنیم: eeeeeee

خاله: اوووووووووو

تسنیم: اوووووووووو

خدا را شکر تسنیم رفت و مذاکراتشون تموم شد وگرنه کر شده بودیم!خنده

توضیح: همه مکالمات تسنیم با خاله با جیغ بنفش دو طرف همراه بود!!!مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تسنیم سادات
10 دی 91 12:25


...... ادامه دارد



ممنون مامانی گل
الهام مامان آوینا
10 دی 91 13:44

پاستیل نوشااااااااااااااااابه ای خیلی با حااااااااااااااااال بود...


من خودم هم دقت کردم به پاستیل دیدم راست میگه ها....
فاطمه (مامان محمد سجاد)
10 دی 91 15:04
ببخشید این مکالمه به چه زبونی بود؟
خدایا این خاله و خواهرزاده رو زودتر به هم برسون. آمییییین


من که برام خیلی سخته این دوری دلم برای هردوشون میسوزه که همدیگه را نمیبینن...
مکالمه ترکیبی بود از فرانسوی و فارسی نی نی ها به همراه جیغ که ما نفهمیم چی میگن
زهرا (✿◠‿◠)
10 دی 91 18:25
خیلی پستت بامزززه بود...
مخصوصا جیغ جیغیاشون!!!!!!!


ما خودمون هم کلی خندیدیم اون شب
مامی امیرحسین
10 دی 91 23:04
آخی نازی! خیلی سخته عزیز آدم پیشش نیست... حالا خودمونیما تسنیم چه پزی به دوستاش بده! میگه من با خالم از تو اسکایپ جیغ جیغ میکنیم. پاشم برم به بابای امیرحسین بگم بره با اون دوستش که آلمانه یه تریپ اسکایپ بره رزومه اش کامل بشه!!!


تازه چی فکر کردی از مونترال میان skype عیادت تسنیم.......
ولی خودمونیم دوری خیلی سخته
خاله اسیه
10 دی 91 23:06
من عاشق اون بچتم
همینو گفتم بهش
اون گفت من عاشق مامانمم
عشق منین هر دوتون


خااااااااااااااله عاشقتیم
مامی امیرحسین
10 دی 91 23:17
شرمنده که کم نظر میذارم همسری صبح لب تاب رو می بره و شب میاره منم تو روز دسترسی به نت ندارم!


خواهش میکنم خواهر...ما چون دوستتون داریم دوست داریم نظراتتون را هم بشنویم