تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

پایان نه ماه دوم زندگی گلمون

1391/10/19 16:14
نویسنده : مامان و بابا
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کودک من

9 ماه دوم زندگی ات هم گذشت!!!آری 9 ماه دوم، اولین دوره 9 ماهه را در بطن عزیز ترین جفتمون بودی ،کسی که جفتمون خیلی دوستش داریم ،خوب میدونی کی رو میگم بله ماما!!!!!

من همیشه فکر میکردم اون 9 ماهه اول خیلی سخته براش و بیشترین سختی ها رو مامان تو این مدت سپری میکنه اما از وقتی تو پا به این دنیا گذاشتی  فهمیدم ای بابا تازه کار مامان شروع شده،چه شب هایی که با همه خستگی  هایش مراقبت از تو میکنه،و روزها با همتی علی وار میره سرکار

عزیزم درسته که از 9 ماهگی تو خیلی خیلی خوشحالم اما این بار که بعد از یک فاصله زیاد از عرفه دارم برات می نویسم دلم میخاد فقط از بهترین یار مون بگم، کسی که مطمئنم کانال رسیدن فیض و رزق به ما است،کسی که من خیلی به کنارش بودن می بالم ،چون به قول حاج آقای علوی سادات خیلی به مادری بودن خودشون مینازن پس من هم به همچنین نعمتی مینازم،اینکه فکر کنم  داماد یه خانم بزرگوار باشم(تو پرانتز بگم  وقتایی که کوتاهی میکنم و مامان ازم ناراحت میشه خیلی با خودم درگیر میشم و هی با خودم میگم یعنی خدا منو میبخشه!!!!!!)پس دخمل بابا هم باید حواسش جمع باشه تا مامانی رو ناراحت نکنه ها!!!!!

بابا جونم دختر گلم عزیزم

امروز که نه ماهگی شما تکمیل شد یه روز خاص دیگه هم برای من هست!!!!!که به خاطر اون هم خدا رو شاکرم

وای که خدا چقدر از 19 دی ممنونم

این روزا از صبح کار میکنم تا عصر که میام ازت ب ب باب با ... بشنوم و هر روز یک پیشرفت تازه ببینم ،خدا ان شا الله ما 3 تا رو برای هم نگه داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله اسیه
19 دی 91 18:05
داداشی نازنین من خیلی قشنگ بود گریه کردم باهاش
مامان تسنیم سادات
19 دی 91 21:14
یادگاری بسیار زیبایی برای تسنیم خانمی گذاشتید خداوند هر سه شما رو حفظ کند ...
مامانی جون من نفهمیدم آسیه جون بالاخره عمه هستند یا خاله ....؟؟؟؟؟؟


خاله است ولی مثل خواهره برای بابا صدرا
آخه بابای تسنیم فقط یه برادر داره
زهرا (✿◠‿◠)
20 دی 91 17:15
چه حسن تصادفی.... 19 دی.........پایان 9 ماهگی و..... پست قشنگی بود عزیزم...