تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

جمعه ها یه خونواده سه نفری

1391/9/26 11:01
نویسنده : مامان و بابا
649 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از یک هفته کاری که سروز اولش خونه یه مامان بزرگ و سه روز بعدش خونه اون یکی هستیم، جمعه ها میشیم یه خونواده سه نفری کامل. کلی از بودن باهم لذت میبیریمنیشخند

صبح قبل از اینکه تسنیم خانوم بیدار بشه بلند میشیم و به کارهای عقب مونده میرسیم: اتو، گردگیری، جارو و...

جمعه ها دخملی را میبریم حمام: این هفته با بابا! اینقدر هم حمام کردنش سخت شده. همش میخواهد بلند بشه اون هم تو وانش که لیز میخورهزبان

غذا دادنش از حمام هم سخت تره!! از بس بازیگوشهنیشخند یه لقمه میخوره میره سراغ بازی باز یه لقمه دیگه. بغلش هم که میکنم جیغ میزنه که ولم کن میخوام برم. البته گاهی اوقات برای چند دقیقه مثل خانوم ها میشه و تو بغلم میشینه که همه میگن از بعید های روزگارهنیشخند حین همین بازیگوشی هاش رفت روسری هام که اتو زده بودم را از رو مبل کشید و انقدر مچاله شون کرد بعد هم دهنش را باهاشون پاک کردخنده

عکسای امروز را میذارم تو ادامه مطلب...

جمعه 24 آذر

بعد از حمام روی تخت، خوابش هم میادنیشخند

جمعه

اینقدر آویز تختش را میکشونه که آخر فکر کنم بشکنهزبان

اتو

چقدر خوشحاله به میز اتو هم دست یافتهنیشخند

برج

این روزها کارمون شده برج درست کردن برای خانوم که بیاد و خرابش کنه و برهگاوچران اینا را امروز بابا براش درست کرده.

کاغذ دیواری که پاره کرده تو عکس معلومهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سمان مامان آرشیدا
24 آذر 91 20:25
ای جونم روسری شو قربون. چه جیگری شده بعد حموم. دقیقا آرشیدا هم تو حموم همش میخاد وایسته و شستنش خیلی سخت شده. اون واکره مامانی. میگیرتش و باهاش راه میره. البته الان آرشیدا بیشتر با دکمه موزیکالهای جلوش ور میره و میخورتشون. راستی پس چه روز خوبیه جمعه براتون.
ninipics
24 آذر 91 21:33
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... تسنیم جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 21:36
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان تسنیم سادات
25 آذر 91 9:56
ساعت آب گرم دخمل خانمی ... عروسکاشو ببینید چه نازه ....!!! باهاشون بازی می کنی تسنیمی ...؟؟؟؟
زهرا
25 آذر 91 10:46
وای خدا چه با مزه نگاه میکنه از پشت میز اتو، روسریشووووو...یه ماچ گنده
زهرا (✿◠‿◠)
25 آذر 91 16:13
عزیزم ممنون بابت همدردیت...
زهرا (✿◠‿◠)
25 آذر 91 16:15
الهی... من دیگه این وقتهای محمد صادق بود که آویزشو جمع کردم ! دقیقا همین بلا هارو سرش میاورد!!! عافیت تسنیم خانوووووووم
مامان زهرا کوچولو مسافر کربلا
26 آذر 91 16:29
چه دخملی
مامان حسناسادات
28 آذر 91 0:19
ای جونننننننننننننننننمممممممم بخورمت با اون روسری خوشملت
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 3:28
کاغذ دیواری رو خوب اومدی ای قربون برج چپوندنت برم خاله
فهیمه مامان سینا
30 آذر 91 10:47
واییی چه همه اسباب بازیییییییییییی عجب خمیازه ای عجب وروجک خوشگلی
مامان تسنیم سادات
1 دی 91 13:09

تسنیم و مامانش خوبـــــــــــــــــــــــــــــــــــید ....؟؟؟؟؟


شکر خدا خوبیم
الهام مامان آوینا
2 دی 91 21:54
سلام. می خواستم یه پست بزارم بعد بیام کامنتام را چک کنم. دلم نیومد دلم تنگ شده بود برا تسنیم گفتم بزار اول برم ببینم عکس جدید نداره. اومدم دیدمش . یه ذره از دلتنگی دراومدم. چه جیگر شده خانمی. سرلاکش را ببین!!!!!!!!!!
مامی طاها
3 دی 91 13:23
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود