تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

خواب فرشته ها

1391/5/23 13:55
نویسنده : مامان و بابا
445 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بتول(مامان بزرگ بابا) میگه وقتی نی نی ها تو خواب میخندن، فرشته ها بهشون میگن مامانت دیگه نیست و مرده. نی نی ها هم جوابشون را میدن که من الان از مامانم شیر خوردم و مامانم پیش خودمهنیشخند

ولی وقتی گریه میکنن بهشون میگن بابات پیشت نیست و مرده. اونوقته که نی نی ها هیچ جوابی ندارن و باورشون میشه و اخم میکنن و گریه...گریه

نمیدونم چرا هروقت این قصه را برای کسی تعریف میکنم خودم هم گریه ام میگیره...

خنده خواب

اخم خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ترنم کوچولو
23 مرداد 91 14:09
خدا خودش همه مامانا و باباها و نی نی ها رو برا هم حفظشون کنه
مامانی
23 مرداد 91 14:16
من تاحالا نشنیده بودم
مامان حسناسادات
23 مرداد 91 15:39
منم اینو شنیدم ولی مال بابا رو نشنیده بودم
مامی امیرحسین
24 مرداد 91 0:04
پدر بزرگ امیرحسین هم این ماجرا را به نقل از گذشتگان نقل میکنه!!
بعدشم میگه عجب فرشته های بیکار و بی معرفتین که میان بچه را به گریه میندازن!!!



منم همین را میگم
دخمـــــــلی (✿◠‿◠)
24 مرداد 91 2:09
عحب فزشته های بیخود و بی جهتین گروه دومیا منم شنیده بودم اولیشو
مامان محمد صادق(زهرا)
24 مرداد 91 2:36
عزیزم... حق داری! غم انگیزم بود! منم یه جوری شدم!!! ولی حرفه دیگه.... داستاناییه که قدیما به بچه ها می گفتن!!! حالا این شکلی شده!!! چقدم ناز خوابیده!!!
مامانی درسا
24 مرداد 91 2:41
آره مادر منم بهم گفته ولی منم غمم میگیره ..... قربون خوابش
الهام مامان آوینا
24 مرداد 91 10:43
اینو من هم شنیده بودم ... خدا کنه هیچ فرزندی در بیداری غم از دست دادن پدرو مادرش را تجربه نکنه....
زهرا
24 مرداد 91 11:12
مامان بزرگ حنانه میگه وقتی نی نی تو خواب گریه میکنه یعنی شیطونکا ! اومدن دارن اذیتش میکنن!! نمیدونم چرا هیچ کس احساسات مادر بیچاره رو در نظر نمیگیره! آدم از این حرفا گریه ش میگیره بابا!!!!!!
مامان تسنیم سادات
24 مرداد 91 12:17
ولی من اینو نشنیدم بعدم آخه فرشته ها بچه ها رو خیلی دوست دارن نمی خوان اونا رو به گریه بندازن من شنیدم فرشته ها با بچه ها بازی می کنن اونها می خندن و وقتی از پیششون می رن گریه می کنن...
مامانی
24 مرداد 91 12:42
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟ من و طه بروزیم و منتظرتون هستیم
فاطمه
24 مرداد 91 14:21
سلام. می شه از طرف من این نی نی گلتون رو یه بوس خیلی خیلی محکم بکنی؟ آخه این فرشته کوچولوی شما خیلی شیرین و دوست داشتنیه. کاش می شد زودتر از نزدیک می دیدمش، راستی بلاخره وبلاگ رو به روز کردم. منتظرتم.