تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

دوستای کوچولوی تسنیم خانوم

1391/3/26 12:46
نویسنده : مامان و بابا
555 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم از اون موقعی که فهمیدم تو را دارم دلم برای تنهایی ات میسوخت! آخه دختر عزیزم شما اولین نوه از طرف پدری و مادری هستی و در ضمن اولین نتیجه از سه طرفنیشخند یعنی که شما اصلا همبازی تو فامیل نداری و کوچیکترین فرد همبازیت تو فامیل حدود 9 سالشهچشمک

ولی این روزا خبرای خیلی خیلی خوبی داره بهم میرسه! از دوستام که با خبر میشم میفهمم که اکثرا یه نی نی کوچولو دارن که کم کم بدنیا میان و شما کلی دوست پیدا میکنینیشخندالبته شما میشی ارشد اونها و از همشون بزرگتر! یه وقت براشون قلدری نکنی هاخنده

اولین همبازیت سید محمد طاها(از طرف مادری پسر عمویت هم میشه) همین روزا بدنیا میاد. تو همون بیمارستانی که تو بدنیا اومدی و با همون دکترهورابقیه  دوستات هم شهریور و مهر و آبان بدنیا میان. کوچکترین دوستت الان  14 هفته است که تو شکم مامانشه.فکر کنم این آخری پروفسور بشه.از بس مامانش تو دانشگاه بچه درس خون بود و الان هم یه مهندس ارشد با سواده...

اینو هم یادآودی کنم که فعلا تمامی دوستات آقا پسر هستن و دختر کوچولوی من تک دختره بین اونها که به کس کسونش نمیدیمخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آوینا
8 خرداد 91 13:05
سلام. آخیش بازم اومدید. داشتم دیگه کم کم نگرانتون می شدم. آخه هر روز می آم به وبلاگ تسنیم جون سر می زنم. انگار برام عادت شده دیگه. احساس می کنم وقتی مطلبی نمی ذارید نیستید دیگه. ترا خدا تند تند مطلب بزارید.شاید بخندید ولی مهرتون به دلم نشسته... نمی دونم با توجه به اینکه افراد دیگه هم برام نظر می گذارند ولی نمی دونم چرا ... شاید چون تسنیم و آوینا تو یه بیمارستان و تو روزهای نزدیک به هم بدنیا اومدن. شاید عقایدتون... .


سلام
ممنون از لطفتون.من هم همین احساس را نسبت به آوینا جون و مامانش دارم.معذرت که نگرانتون کردم. ان شاالله زودتر تو وبلاگ تسنیم مینویسم
خاله شیما
8 خرداد 91 13:55
فاطمه ز
8 خرداد 91 14:14
سلام مامان تسنیم جون. نی نی مارو فراموش کردی؟ نی نی کوشولوی ما امروز 14 هفتش تموم شده و تسنیم خانم رو هم خیلی دوست داره و هرروز از مامانش می خواد که به وبلاگ تسنیم سر بزنن. البته شایدم فکر کردی نی نی ما 17 هفتشه؟ کدومش؟

سلام مهندس جون.آلزایمر گرفتم بعد از بارداری
منظورم همون نی نی شما بود.از قول من از نی نی تون عذرخواهی کن
فاطمه
11 خرداد 91 22:47
خدا نکنه! مهندس جون. نی نی می گه: "سلام مامان مهلبون تسنیم! دوست منو بوس کن آخه من هنوژ کیلی نی نی ام. خودم بلد نیشتم ".