تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

نظرات (7)

مامان محمد صادق(زهرا)
1 تیر 91 8:23
فتبارک الله احسن الخالقین!!!! مامانی انگشتت شبیه انگشت مامانمه!!!!!!!!!!!!!! من مامانمو می خواااااااااااااااااااااااااااااااااام **************************** آپ کردم.... نیومدییییی؟؟؟!!!!
مامانی
1 تیر 91 11:21
بسم رب الحسین سلام مامانی عزیزم خوبی؟ بروزم با (روزای قشنگ ولی...)
خاله اسیه
1 تیر 91 11:26
الهی من قربون دست خودش و مامانش با هم ارامشش را هم از مامانش به ارث برده عزیزممممممممممممممم دلم برات می تپه
زهرا
1 تیر 91 17:10
خیلی زیباست...
مامان آوینا
2 تیر 91 0:08
سلام. ما ادما وقتی تو جاده زندگی پیش می ریم کم کم کم کم به قدرت خداوند ایمانمون بیشتر میشه.همیشه قبل از اینکه فرزند داشته باشید همسرم می گفت مادرپدرش همیشه می گفته خدا چقدر بزرگه که انگشت کوچکه پای همسرم با انگشت کوچکه پای پدر همسرم کپه همه.یه حالت خاصی داره. ولی وقتی فرزندم بدنیا اومد. با نگاه کردن تک تک اعضای بدنش و بدن خودم و همسرم واقعاً به فکر فرو می رم از خلقت خداوند. خدایا شکرررررررررررررت. هزاران هزار مرتبه....
خاله شیما
14 تیر 91 11:30
akheeeeeeey,elahi.