تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

روز واکسن زدن

1391/3/26 12:22
نویسنده : مامان و بابا
312 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روزیه که دختر قشنگم بعد از دوماه که از زندگی شیرینش با ما می گذره باید برای جلوگیری از امراض خطرناک واکسن بزنه همه میگن خیلی درد داره و بچه اذیت میشه،الهی براش بمیرم که قراره امشب رو سخت بگذرونهگریهخدایا اگه امکان داره نذار که اذیت بشه لطفاگریه

اما بازم یه خواهش دارم که خداجون لطفا یه واکسن دیگه هم شما به تسنیم خانم بده که از همه امراض دیگه هم دور باشه آخه مامان و باباش خیلی خیلی دوست دارن تسنیم جون براشون یه باقیات و صالحات بشه و یه روزی یکی از عالمه های بزرگ دنیا بشه و همواره خود خدا از همه بلایا با نمره قبولی بیرونش بیاره!!!

دخملم ببخشید سنگین شد اما دلم خواست اون چیزایی که ذهن بابارو مشغول کرده برات بنویسم تا بدونی تو همه دنیای ماییماچماچماچ

راستی جا داره از مامان گلت هم که الآن داره از تو مراقبت می کنه ویژه تشکر کنمهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ترنم کوچولو
21 خرداد 91 14:12
سلام عزیزم.امیدوارم خوب باشی و اذیت نشی.ترنم خدارو شکر تا حالا برا واکسن تب نکرده ولی یه بار برا سرماخوردگی تب کرد که من و باباش خیلی نگران بودیم.راستی مامانی لباساشو کم کن تا احتمال تب کردنش کم شه و پاهاشم بیرون از پتو بذار تا گرمش نشه.امیدوارم با خبرای خوب بیاین پیشمون
خاله اسیه
21 خرداد 91 22:05
الهی خالش براش بمیره الهی من فداش شم
مامانی
21 خرداد 91 23:38
سلام مامانی مهربون بروزم با لباس برا نی نی جونم
حسناسادات
22 خرداد 91 1:24
خصوصی
مامانی فری
22 خرداد 91 9:49
ماشالله چقدر نازو خوردنیه اومدم دعوتتون کنم بیان جشن دندونی وبلاگی منتظرتون هستم
مامان محمد صادق(زهرا)
22 خرداد 91 10:16
الهی آمین امیدوارم دخترتون روو سفیدتون کنه! پیش مام بیاین! خوشحال می شم!!!
مامان اوینا
22 خرداد 91 19:40
سلام. دارم نگران میشما. از صبح ده دفعه ای به وبلاگ تسنیم جون سر زدم. چرا خبری ازتون نیست. تسنیم بهتره؟
مامانی درسا
23 خرداد 91 2:04
عزیزم انشاالله که هیچ وقت بیماری دخترمو چزء واسه همین واکسن زدن نبینی ..... همیشه خوش باشین ..... فک کنم نظر خصوصی رو واسه پست های خودم میخوای ..... ببین بالای نظرات تایید نشده ...... آخرین نظرات خوانندگان هست که نظرات خصوصی توی اون میره .... خوش باشی
مامانی
23 خرداد 91 9:24
سلام به مامان عزیز ومهربون بروزم با (نی نی کاکل زریه؟؟) خوشحال میشم بیای
مامان يگانه
23 خرداد 91 12:25
سلام زياد نگران نباش چون كوچولويه و استامينوفن هم كه ميخوره ميخوابه فقط حواستون به تبش باشه شايدم تب نكنه
حسناسادات
23 خرداد 91 12:48
سلام عزیزم نظرات خصوصیتون رو چک کردین. رمزو فرستادم
مامان يگانه
23 خرداد 91 13:48
مامان يگانه
23 خرداد 91 13:49
حال گل دخترمون چطوره؟تب كرديانه؟


خوبه شکر
مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 8:09
سلااااام آپ کردم ......بدو بیا.... نظر یادت نره!!! کاشکی کوچولوتم می تونس نظر بده!!! ****************************** منم رمز می خوااااام
عروسک خانوم
25 خرداد 91 11:50
منم رمز میخوام