تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

زیبایی شناسی

1392/11/14 13:26
نویسنده : مامان و بابا
604 بازدید
اشتراک گذاری

- با مامان جون رفته ایم به یک فروشگاه بزرگ پرده فروشی. تسنیم هم با باباحسین اش مشغول بازی است. من و مامان جون پرده ها را بهم نشون میدادیم و نظر میدادیم. تسنیم بدو بدو اومد جلو دست انداخت زیر یکی از پرده ها و گفت: خوشجله؟؟؟نیشخند

- تسنیم صبح از خواب بیدار شد. همون جوری تو رختخواب گلهای کاغذ دیواری را یکی یکی نشونم میده میگه: خوشجله خوشجله!!!

- دخترک اومده سراغم میگه: پاشو پاشو. بدو بدو کنان مرا برده کنار دایی که در حال نماز خونده. پاچه شلوار دایی را گرفته بهم نشون میده میگه: خوشجله؟زبان

* من که هرچی نگاه کردم نفهمیدم کجای شلوار طوسی رنگ دایی خوشگله؟؟؟ ولی گفتم آره مامان جان خیلی قشنگهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طهورا عسلی
18 بهمن 92 1:21
اون زیبایی که بچه میبینه تو اون شلوار..... من و شما نمیببنیم..... تسنیم جون چیزی جز زیبایی ندیدی و نمیبینه نوشته شده توسط مامان طهورای فراموش شده
مامان و بابا
پاسخ
دقیقا من هم به خاطر همین بهش گفتم قشنگه!! چرا مامان طهورای فراموش شده؟ من که همیشه به یادتون هستم