تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

حسادت مادرانه!!!

1392/11/5 17:21
نویسنده : مامان و بابا
482 بازدید
اشتراک گذاری

تسنیم طبق معمول یکی از عروسکهایش را محکم بغل گرفته. شروع میکند به بوس کردن دارا. نگاهش میکنم تا بلکه تمام شود و نوبت من برسد. بوسه هایش تمامی ندارد انگار! اگر شمرده بودم شاید بیشتر از 20 بار آقا دارا را بوسید. حسودی ام میشود. بهش میگویم بسه دیگه تسنیم خانوم حالا بیا مامان را یه بوسی بکن! مامان دلش میخواد بوسش کنی! حتی سرش را هم بالا نمیاورد و در جوابم میگوید: نه دالا(یعنی که نه! میخوام دارا را بوس کنمتعجب)

حالا خوبه خودم یادش دادم عروسک هاش را بوس کنه!!!!!!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
5 بهمن 92 18:19
خب خواهر من بوسيدن عروسك رو كه يادش دادى مى گفتى وقتى مى خواى عروسكت رو بوس كنى اول يكى من بعد يكى عروسك همينجوووووور نوبتى
مامان و بابا
پاسخ
حتما در آموزش های بعدی این نکته را لحاظ میکنم
مامی امیرحسین
5 بهمن 92 23:48
حالا برعکس امیرحسین منتظر لب تر کنم! حواسم باشه بوسیدن عروسکو یادش ندم!!
مامان و بابا
پاسخ
تسنیم هم خودکار بدون اینکه بگم یهویی می پره و کلی بوسم میکنه ها
الهام مامان اوینا
6 بهمن 92 18:16
بلا نسبت شما زینب جون میگن خودم کردم که لعنت بر خودم باد اینه دیگه... از دست بچه های این دور و زمون که اینقدر شیطون بلا هستن.. هزار ماشاالله... این قبول کن از ما حالا به جای تسنیم... هر چند جای اون را نخواهد گرفت...
مامان و بابا
پاسخ
البته بگم ها دخترم از بوس برام کم نمیذاره ها کافیه ببینه یه جایی از دست و پام یه خراش کوچولو داره اینقدر خم میشه بوس میکنه که من خجالت میکشم
سمانه مامان آرشیدا
6 بهمن 92 22:27
سلام. دلم واستون یه ذره شده بود. بعد از یه غیبت طولانی اومدم. چه بلایی شده این تسنیم خانم. خوب یه بوسی هم مامان رو میکردی راه دوری نمیرفت. ماشاللا بهش عکساشو دیدم خیلی ناز شده. از طرف من ببوسش مامانی.
مامان و بابا
پاسخ
به به سلام سمانه خانوم کلی نگرانتون بودم هیچ خبری ازتون نبود... آرشیدای گلمون خوبه
مامان باباي محمدامين
6 بهمن 92 23:45
س.وب زيبايي بود به كوچولوي منم سربزن تاتبادل لينك داشته باشيم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
9 بهمن 92 8:48
كامنت من كو ....؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
الان تاییدش میکنمش خواهر
الهه مامان سلما
9 بهمن 92 17:01
الهی چه اسم قشنگی داره دخملت، مثل صورتش خدا برات حفظش کنه با اجازه لینکیدمت دوستم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خانوم مثل اسم دخمل نازت که خیلی خوشگله خدا برای شما هم دخترت را سالم و صالح حفظ کنه