تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

امید دل مامان و بابا

چقدر خوشحالیم از این چهار هفته

1391/3/26 12:50
نویسنده : مامان و بابا
389 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ممنون از این چهار هفته که بابا و مامان منو خوشحال کردی با بودن من

تو این مدت فرازو نشیب های زیادی داشتیم ،کلی جای منو مامان رو عوض کردند از این خونه به اون خونه ،بابا می گفت مثل بی خانمان شدیمچشمک

اما خدایا شکرت از اون هفته فهمیدم خودمون 3 تا یه خونه خوشگل و کوچولو داریم!!!!چقدر خوبه روزا با مامان جونم ،چه کیفی میده از صبح با مامان  تا عصر که بابا جونم میاد و محفل 3تایی  ما کامل میشه

راستی اینجا یه عکس از خودم براتون می ذارم از همین روزای خوب،تو این عکس دارم به مامان عزیزم نیگاه می کنم بعد از یه شکم مفصل شیر خوردننیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محمد
16 اردیبهشت 91 9:58
سلام چه بچه ی خوشگلی بسی تبریک و مبارک و شادباش و از اینها ایشالا چهارهفته، چهار هزار سال بشه همش سرشار از شادی و خوشی .... ایشالا تسنیم خانم سرباز امام زمان بشه ، البته اگر سرباز خانوم بخواهند ها
خاله اسیه
16 اردیبهشت 91 14:30
بچمو چشم میزنن عکسشو بردار
خاله هدی
16 اردیبهشت 91 23:05
ناز بشی ... ایشالا به خوشی و سلامتی
مامان اوینا
17 اردیبهشت 91 17:59
سلام. انگار تازه شروع به نوشتن وبلاگ برای تسنیم خانوم کردید. امیدوارم از همین الا که شروع کرده اید فقط خاطرات خوش در ان ثبت کنید. به ما هم سر بزنید. انشاا... اوینا و تسنیم دوستای خوبی برای هم بشن و ما مامان ها هم از تجارب هم استفاده کنیم...
خاله نرگس
18 اردیبهشت 91 17:00
عزیز دل خاله کی بشه بیام ببینمت خاله دلم واست غش میره خاله
افتخاری
18 اردیبهشت 91 23:47
سلام خدا نگهدارش باشه خیلی نازه
خاله اسیه
23 اردیبهشت 91 14:17
الهی من فدات شم خاله
باباحسين
24 اردیبهشت 91 15:39
قربون مظلوميت شكلت برم.دل بابات برايت يك زره شده.
عروسک خانوم
2 خرداد 91 17:24
چه فنجیییییییییییییییییییییه