تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

پرنسس

1392/9/6 16:54
نویسنده : مامان و بابا
322 بازدید
اشتراک گذاری

نمای اول

چند ماه پیش موقع شیر خوردن(بازی های مادر دختری)

من: قربونت برم فسقلی من! دستت را بیار بوس کنم

حالا اون یکی دست!

حالا پات!

اون یکی پات!

بعد هم قلقلک پای دخملی با دندونهام و خنده های بلند ما دوتانیشخند

نمای دوم

این روزها موقع شیر خوردن

تسنیم: مامان؟

من: جانم؟

تسنیم: بوس!

یه لنگه کف پای کوچولوست که تا نزدیک دهانم آمده تا ببوسمشماچ

و من یه بوس محکم میکنم

بعد اون یکی پا از زیر دست من کشیده میشود به سمت دهانم

تسنیم: بووووس

من: چشم

تسنیم: دست(دستش به سمت دهانم میاد که ببوسش)

و بعد هم اون یکی دست

آخر سرهم بغل و بوسه باران و خنده

همچنین پرنسسی داریم مانیشخند

توضیح: در تمامی مراحل بوسه تسنیم خانوم مشغول شیر خوردن هستن!!!!!!!! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

🌙مامانِ چشمه بهشتى
6 آذر 92 9:02
مامانى وظايفتون رو درست انجام بدين ديگه ....
مامان و بابا
پاسخ
چشم حتما
الهام مامان اوینا
6 آذر 92 18:36
عززززززززززززیززززززززززززززززم.. این کاراااااااااااااا را نکن چجوری می خوان دلبری کنن ایا؟
مامان و بابا
پاسخ
این بچه ها همش تو کار دلبری هستن
مامان طهورا
7 آذر 92 0:01
ای جاااااااااااااااااااااانم چه عروسکشم سفت بغل کرده به روز شدیم ....
مامان و بابا
پاسخ
بچمون یا عروسک بغل نمیگیره یا چند تا چند تا بغل میکنه تو اون عکس هم دوتا عروسکهاش را سفت چسبیده اون پست جدیدت را هم که نظر گذاشتم
مامان سها
7 آذر 92 22:37
ووووووووووووووووووووووووی چه حالی میده این بوسه بازیا
مامان و بابا
پاسخ
آره خدایی خیلی مزه میده
🌙مامانِ چشمه بهشتى
10 آذر 92 11:47
عكسش خوردنيه .... جيگرشوووو .... مرسی دوست مهربونم
🌙مامانِ چشمه بهشتى
10 آذر 92 13:08
سلام توضيح خصوصى من نرسيده به دستتون ..؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
نظرم را گذاشتم گویا نرسیده
سمانه مامان آرشیدا
12 آذر 92 17:08
آخی چه بازیهای قشنگی. شکموی خاله شیرت رو هم ول نکنی یه وقتی چه حالی میکنه با عروسکاش. آفرین پرنسس ناز. چند تا بوس به ما هم میدی؟؟؟
مامی امیرحسین
13 آذر 92 0:00