تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امید دل مامان و بابا

امان از بادمجان

1391/3/26 12:44
نویسنده : مامان و بابا
562 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز پیش بعد از کلی وقت هوس خورش بادمجان کرده بودم. اما چشمتون روز بد نبینه! شیر خوردن تسنیم از شیر محتوی بادمجان همانا و دل درد هاش هماناناراحت گریه هاش از دل درد جیگر همه مان را کباب کردگریه

بعد از چند ساعت عملیات مشترک من و تسنیم(ماساژ های من و زور زدن های دخترم) بالاخره دلدردش یکم بهتر شد و تونست بخوابههورا

اما فرداش که پوشکشو عوض کردم دیدم که بعععععله پاهای گل کوچولوم در اثر همون بادمجون لعنتی سوخته و بعد از چند وقت که خوشحال بودم از اینکه بالاخره تونستم سوختگی پاهاشو خوب کنم، باز...گریه

دوران بارداریم همش نگران بودم که آلرژی را ازم به ارث برده باشی، فکر کنم با این پوست حساست که به بادمجان هم حساسیت زد، متأسفانه وارث خونواده مامانم اینا از طرف آلرژی شدیناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله اسیه
11 خرداد 91 21:13
عزیزم
الهی من بمیرم برات
من همه بچگیم برا مامانت غصه خوردم حالا هم برا تو
ایشالاه زود زود خوب بشی